دیدار با خانواده های شهدای دانش آموز در خدابنده+تصاویر

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده،مربی صالحین و شورای حوزه حضرت رقیه(س)شهر قیدار با خانواده های شهید دانش آموز،نصیری و امامی دیدار و از آنها دلجوئی کردند. به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده و شورای حوزه حضت رقیه(س)شهر قیدار با خانواده های شهید دانش آموز یداله نصیری زرندی و غریبعلی امامی […]

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده،مربی صالحین و شورای حوزه حضرت رقیه(س)شهر قیدار با خانواده های شهید دانش آموز،نصیری و امامی دیدار و از آنها دلجوئی کردند.

به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده و شورای حوزه حضت رقیه(س)شهر قیدار با خانواده های شهید دانش آموز یداله نصیری زرندی و غریبعلی امامی دیدار و از آنها دلجوئی کردند.

قربانی فرمانده حوزه دانش آموزی حضرت رقیه(س)قیدار در این دیدار اظهار داشت: ما همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سرکشی به خانواده شهدا است.

وی تصریح کرد: عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ما است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

دیدار کنندگان در این دیدار صمیمی و معنوی ضمن تجلیل و تکریم خانواده دو شهید دانش آموز، پای درد دل آنها نشستند و آنها را مورد تفقد قرار دادند.