دیدار استاندار زنجان با مادر شهید خدابنده ای+تصاویر

استاندار زنجان به مناسبت دهه فجر با مادر شهید ابراهیم جهانشاهلو در شهر کرسف شهرستان خدابنده دیدار و از وی دلجویی کرد.به گزارش نسیم اشراق،فتح الله حقیقی استاندار زنجان در سفر یک روزه خود در چهارمین روز از دهه فجر به همراه ایوب بیگدلی فرماندار خدابنده و حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار و سایر مسئولان […]

استاندار زنجان به مناسبت دهه فجر با مادر شهید ابراهیم جهانشاهلو در شهر کرسف شهرستان خدابنده دیدار و از وی دلجویی کرد.به گزارش نسیم اشراق،فتح الله حقیقی استاندار زنجان در سفر یک روزه خود در چهارمین روز از دهه فجر به همراه ایوب بیگدلی فرماندار خدابنده و حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی چندین طرح عمرانی و اقتصادی و گاز رسانی و برق رسانی را در شهرستان خدابنده افتتاح کرد.

استاندار زنجان در این سفر یک روزه از دبستان و دبیرستان شهید رجایی روستای شهید چمنی از توابع شهرستان خدابنده بازید کرد.

در ادامه استاندار زنجان با مادر شهید ابراهیم جهانشاهلو در شهر کرسف شهرستان خدابنده دیدار و از وی دلجویی کرد.

حقیقی سپس در جمع مردم شهر قیدار در حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) حاضر شد و با تبریک دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم بویژه نسل جوان است.

وی به شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت:  همایش ده ها میلیونی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی معنای واقعی اتحاد و وحدت بود و باید این انسجام و وحدت را در جامعه حفظ و تقویت کنیم.

استاندار زنجان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب به توفیقاتی دست یافته است به گونه ای که در طی این ۴۲ سال با اینکه جمعیت کشور ۲.۴ برابر شده، ولی میزان خطوط ارتباطی ۶ برابر، تولیدات پتروشیمی ۳۰ برابر، تولید برق ۱۴ برابر، صادرات غیر نفتی ۵۷ برابر و میزان سدها ۳۰ برابر رشد کرده است.

اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه قیدار در حرم قیدار نبی (ع)پایان بخش سفر یک روزه استاندار زنجان به شهرستان خدابنده بود.