انقلاب اسلامی، عزت پایمال شده مردم ایران را بازگرداند/از آفت های انقلاب غافل نمانیم

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب است و باید از این دهه برای تبیین آثار انقلاب استفاده کرد و گفت که از کجا به کجا رسیدیم گفت: نقلاب اسلامی، عزت پایمال شده مردم ایران را بازگرداند. رسول اکبری فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با […]

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب است و باید از این دهه برای تبیین آثار انقلاب استفاده کرد و گفت که از کجا به کجا رسیدیم گفت: نقلاب اسلامی، عزت پایمال شده مردم ایران را بازگرداند.

رسول اکبری فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق با تبریک دهه فجر اظهار کرد:دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب است و باید از این دهه برای تبیین آثار انقلاب استفاده کرد و گفت که از کجا به کجا رسیدیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب ما وابسته به بیگانگان بودیم، اظهار کرد: قبل از انقلاب برای غلبه بر مشکلات به خارجی ها متکی بودند ولی انقلاب اسلامی برای ما استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد: انقلاب اسلامی، عزت مردم ایران را که در دوران طاغوت پایمال شده بود به ما بازگرداند.

وی با اشاره به وظیفه مهم بسیج و بسیجیان در قبال انقلاب، اظهار کرد: بسیج و بسیجی نمی تواند نسبت به سرنوشت و آینده انقلاب بی تفاوت باشد.

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه بسیج و بسیجیان از جنس مردم هستند، افزود: جنس بسیج و سپاه از مردم بوده و بسیج ستون مستحکم انقلاب اسلامی است.

اکبری با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال شانتاژ علیه انقلاب و نظام است، تصریح کرد: دشمن با پمپاژ اخبار دروغ و عملیات روانی رسانه ای به دنبال تغییر تفکر و نگاه مردم نسبت به انقلاب است و در این راه تلاش و برنامه ریزی می کند.

فرمانده سپاه خدابنده بر لزوم هوشیاری و آگاهی در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد افزود: بزرگترین خدمت به انقلاب و آرمان های شهدا و امام شهدا این است که در دهه فجر، دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یک حادثه بسیار مهم و تاریخی بود که رشادت های مردم و رهبری امام راحل دو پارامتر اصلی در این پیروزی بودند و امروز وظیفه ما صیانت از این انقلاب است.

اکبری با اشاره بر اینکه دستاوردهای این انقلاب به دو دسته ملموس و ناملموس تقسیم می‌شود گفت : از دستاوردهای ملموس می‌توان پیشرفت چند ده برابری در راهسازی و خطوط ریلی ، سد سازی ، مکانیزه شدن کشاورزی اشاره کرد لذا اینها نفی مشکلات نمی باشد بلکه ما خواستار پیشرفت بیش از پیش این موارد هستیم ما به نقطه مطلوب نرسیده ایم اما وقتی دستاوردهای بدست آمده را با گذشته مقایسه می کنیم مشاهده می شود که این انقلاب موجب پیشرفت چند ده برابری دستاوردهای دفاعی از جمله هوافضا و موشکی ، میزان فارغ التحصیلان سطوح عالی، افزایش امکانات در مناطق روستایی و محروم ، پیشرفت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، پوشش بیمه درمان و تامین اجتماعی ، امکانات تفریحی ،خدمات شهری حمل و نقل عمومی ،تولیدات فرهنگی از جمله کتاب ،نشریه ،فیلم و بسیاری از چیزهای دیگر شده است.

وی با اشاره به دست آورد های ناملموس انقلاب گفت :از دستاوردهای ناملموس انقلاب می توان آشنایی با قرآن و تعالیم دینی ، تلاش برای ترویج اخلاق اسلامی، ارتقاء سطح سواد و تسهیلات جامعه ، ارتقاء سطح کیفی بهداشت عمومی ، ارتقاء سطح آگاهی و بینش سیاسی اجتماعی مردم ، افزایش ثبات و امنیت داخلی و مرز ها توسط نیروهای انتظامی ،اطلاعاتی و امنیتی قابل توجه است.

اکبری در ادامه افزود: نسل جدید به دلیل ندیدن سختیهای انقلاب ،پاره ای از مسائل را نمی دانند و وظیفه ماست که روشنگری کنیم و با رفتارو عملکردخودمان نباید ارزشهای نظام را زیر سوال ببریم ،چراکه اتحاد وانسجام از ضروریات حفظ نظام امروز ما است.

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به آفتهای بقای این انقلاب گفت: یکی از افت ها بحث نفوذ چه در زمینه سیاسی چه زمینه فرهنگی ، اجتماعی ، امنیتی که  باید در بحث نفوذ دقت شود خصوصاً نفوذ افراد فرصت طلب که دل در گرو انقلاب ندارند و افراد مناسب و خائن به ملت هستند.

وی افزود:از دیگر عوامل آفت هایی که بقاء این انقلاب را به خطر می اندازند رجعت تدریجی و ارزشهای طرد شده می باشد و اگر مسئولان به مباحثی برگردند آن مباحث در گذشته نفی شده است و یا از مردم فاصله گرفته و خوی اشرافی گری در پیش بگیرند باعث آسیب های جدی به این انقلاب خواهد شد.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: خستگی نیروهای انقلابی و از دست دادن روحیه انقلابی از آفت های بسیار جدی است لذا باید همیشه روحیه نشاط و سرزندگی و امید را افزایش دهیم خدای ناکرده اعتماد مردم را از دست ندهیم لذا هر کاری که وحدت اتحاد و انسجام امت اسلامی را زیاد کنند لازم و واجب و هر آن چیزی که ایجاد یاس و ناامیدی و تردید در بین مردم ایجاد کنند این حرام و گناه نابخشودنی است.

اکبری در پایان تاکید داشت : امروزه نیازمند وحدت و اتحاد در زیر سایه پرچم ولایت به عنوان جدی ترین و اصلی ترین نیاز کشور هستیم لذا باید همگی به این ریسمان چنگ زده و از اهداف و آرمان های این انقلاب دفاع کنیم.