درگیری و نزاع درخدابنده یک کشته برجای گذاشت

فرماندهی انتظامی خدابنده گفت: به علت نزاع و درگیری در روستای عیسی بیگلو در خدابنده یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند. به گزارش نسیم اشراق،حسیم مصطفایی اظهار کرد: روز یکشنبه دوم اردیبهشت به دلیل اختلافات ملکی نزاع گروهی بین دو خانواده در روستای “عیسی‌بیگلو” در شهرستان خدابنده روی می‌دهد که به دنبال آن‌یک […]

فرماندهی انتظامی خدابنده گفت: به علت نزاع و درگیری در روستای عیسی بیگلو در خدابنده یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش نسیم اشراق،حسیم مصطفایی اظهار کرد: روز یکشنبه دوم اردیبهشت به دلیل اختلافات ملکی نزاع گروهی بین دو خانواده در روستای “عیسی‌بیگلو” در شهرستان خدابنده روی می‌دهد که به دنبال آن‌یک نفر از طرفین کشته و سه نفر دیگر زخمی می‌شود.

وی اظهار کرد: در پی بالا گرفتن درگیری یکی از طرفین با تفنگ شکاری اقدام به شلیک به‌طرف دیگر دعوا می‌کند و فرد مورد اصابت قرارگرفته در مسیر رسیدن به بیمارستان جان خود را ازدست‌ می دهد.

فرماندهی انتظامی خدابنده گفت: در این درگیری سه نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند و دلیل مصدومیت مصدومان این درگیری تیراندازی نبوده، بلکه براثر ضرب و شتم روی‌داده است.

وی با اشاره به اینکه مقتول حادثه درگیری فردی ۶۰ ساله است، گفت: قاتل پس از اقدام به قتل متواری شده و پلیس به دنبال یافتن وی است.

مصطفائی ضمن استمداد از مردم برای یافتن قاتل متواری شده، ادامه داد: امیدواریم با کمک مردم هر چه زودتر قاتل را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دهیم و نزاع و درگیری به‌هیچ‌وجه گره‌گشای مشکلات نیست و موجب پیچیده شدن مسائل و مشکلات می‌شود.