خون جوانان وطن، کشور را بیمه کرده است/دیدار استاندار و مدیر کل بنیاد استان زنجان با خانواده شهدا در خدابنده+تصاویر

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در خدابنده گفت: خانواده شهیدان با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و امروز خون جوانان وطن کشور را در مقابل گستاخی‌های دشمن بیمه کرده است. به گزارش اشراق۲۴، استاندار زنجان طی ششمین سفر […]

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در خدابنده گفت: خانواده شهیدان با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و امروز خون جوانان وطن کشور را در مقابل گستاخی‌های دشمن بیمه کرده است.

به گزارش اشراق۲۴، استاندار زنجان طی ششمین سفر خود به شهرستان خدابنده به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان زنجان، نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس، فرماندار شهرستان، سرپرست بنیاد شهرستان خدابنده و دیگر مسئولان با حضور در منزل شهید بابازاده در شهر نور بهار ضمن افتتاح گاز شهری منزل این شهید بزرگوار با پدر و مادر این شهید دیدار کردند.
در این دیدار بیگدلی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند توفیق دهد تا وظیفه دینی خود در قبال شهدا و خانواده گرانقدر این عزیزان را به خوبی انجام دهیم و خداوند ملت بزرگ ایران را که در برابر همه فشارها و هجمه‌های مختلف مقاومت کرده است کمک و هدایت خواهد کرد.
کاظمی مدیر کل بنیاد استان زنجان نیز ضمن ارائه گزارشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهر نور بهار با اشاره به ظرفیت بالای خانواده شهدا در کسب موفقیت‌های مختلف در حوزه‌ها، تاکید کرد: خانواده شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.


وی بیان کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف بنیاد شهید است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: تلاش‌های قابل توجهی در زمینه تبلیغات برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شده است.
در ادامه مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان زنجان به همراه شهیدی سرپرست و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده از خانواده‌های معزز شهیدان محمدرضا صمدی و رضا کبودخانی دیدار کردند و همچنین از مادر شهید معصوم خدابنده‌لو نیز عیادت به عمل آوردند.
کاظمی در این دیدار با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان افتخار و موجب تجدید روحیه در آنها برای خدمت به ملت است، افزود: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام داده‌اند.


مدیرکل بنیاد استان زنجان در این دیدارها که در فضایی صمیمی انجام شد، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.
کاظمی اظهار کرد: خانواده شهیدان با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و امروز خون جوانان وطن کشور را در مقابل گستاخی‌های دشمن بیمه کرده است.
در این دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان لوح تقدیری به رسم یادبود به خانواده‌های معظم این ‏شهیدان تقدیم کرد.