خدابنده،میزبان تیم آرش درام طارم در لیگ برتر فوتسال استان زنجان

رئیس تربیت بدنی خدابنده گفت: ز برگزاری هفته ششم لیگ برتر فوتسال استان زنجان در تاریخ جمعه بیست و دوم دی ماه سال ۱۳۹۶ خبر داد و اظهار کرد: در این هفته از مسابقات تیم شهرستان خدابنده میزبان تیم آرش درام طارم است. به گزارش اشراق۲۴،عزیز عباسی رئیس تربیت بدنی خدابنده از برگزاری هفته پنجم […]

رئیس تربیت بدنی خدابنده گفت: ز برگزاری هفته ششم لیگ برتر فوتسال استان زنجان در تاریخ جمعه بیست و دوم دی ماه سال ۱۳۹۶ خبر داد و اظهار کرد: در این هفته از مسابقات تیم شهرستان خدابنده میزبان تیم آرش درام طارم است.

به گزارش اشراق۲۴،عزیز عباسی رئیس تربیت بدنی خدابنده از برگزاری هفته پنجم لیگ برتر فوتسال استان زنجان با برگزاری دو دیدار خبر داد و گفت: در این دیدارها که در زنجان و طارم برگزار شد تیم علم و ادب زنجان با نتیجه ۳ بر صفر تیم صدرنشین خدابنده را شکست داد.

وی با بیان اینکه دیگر دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتسال استان زنجان در شهرستان طارم برگزار شد، گفت: در این مسابقه نیز تیم آرش درام طارم با نتیجه ۳ بر صفر تیم شهریار ابهر را با شکست بدرقه کرد.

رئیس تربیت بدنی خدابنده از برگزاری هفته ششم لیگ برتر فوتسال استان زنجان در تاریخ جمعه بیست و دوم دی ماه سال ۱۳۹۶ خبر داد و اظهار کرد: در هفته از مسابقات تیم شهرستان خدابنده میزبان تیم آرش درام طارم است.

وی با بیان اینکه در دیگر دیدار این هفته از مسابقات تیم شهریار ابهر در شهرستان ابهر به دیدار پرواز زنجان می‌رود، خاطرنشان کرد: تیم علم و ادب زنجان نیز در این هفته از مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو است.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر تیم شهرستان خدابنده با پنج بازی و سه برد با کسب ۱۰ امتیاز و تفاضل گل مثبت سه در صدر جدول لیگ برتر فوتسال استان زنجان قرار دارد، گفت: پس از این تیم، تیم علم و ادب زنجان با ۶ بازی سه برد و ۱۰ امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در رده دوم قرار داشته و تیم آرش درام طارم نیز با ۶ بازی سه برد و ۹ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال استان زنجان قرار دارد.