خبرنگاران در بهزیستی خدابنده تجلیل شدند+تصاویر

 مراسم تجلیل از خبرنگاران در اداره بهزیستی شهرستان خدابنده برگزار شد.به گزارش اشراق۲۴،امروز  مراسم تجلیل از خبرنگاران در اداره بهزیستی شهرستان خدابنده برگزار شد. در این برنامه عصمت نصیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند. وی افزود: بیان حقیقت، صداقت در بیان، سرعت در اطلاع رسانی-توجه به […]

DSCN7199DSCN7198DSCN7196DSCN7191DSCN7193 مراسم تجلیل از خبرنگاران در اداره بهزیستی شهرستان خدابنده برگزار شد.به گزارش اشراق۲۴،امروز  مراسم تجلیل از خبرنگاران در اداره بهزیستی شهرستان خدابنده برگزار شد.

در این برنامه عصمت نصیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند.

وی افزود: بیان حقیقت، صداقت در بیان، سرعت در اطلاع رسانی-توجه به منابع خبری ونیاز مخاطبان از مهمترین ویژگیهای خبرنگاران است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت:خبرنگاران جایگاهی حساس وپر مسئولیت است وتعهد وتخصص در این حرفه باعث پیشرفت جامعه خواهد شد.

وی بیان کرد: مطبوعات و رسانه ها مربی جامعه بوده و نقش خبرنگاران نیز مربیگری است.
نصیری اظهار کرد: رسانه ها و مطبوعات بنگاه های هدایت مردم بوده و خبرنگاران از مهمترین عناصر مهندسی افکار عمومی محسوب می شوند و نقش آنان در این راستا ممتاز و برجسته است.
وی عنوان کرد: خبرنگاران حلقه اتصال و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان اجرایی هستند و دغدغه ها، خواسته ها و نیازمندی های به حق مردم را به اطلاع مدیران رسانده و خدمات مسئولان و نظام را نیز به مردم منعکس می کنند.
نصیری ابراز داشت: مطبوعات و رسانه ها در سالم سازی فضای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه نقش برجسته ای داشته و با تولید فرآورده های خبری مناسب در راستای فراهم کردن زمینه همدلی، وحدت و انسجام مردم اقدام می کنند.
این مسئول افزود: از مهمترین ویژگی های خبرنگار موفق می توان به صداقت در کار، سرعت و دقت در انتشار اخبار، برخورداری از دانش عمومی در زمینه های مختلف، نداشتن تعصب و قضاوت شخصی در انعکاس خبرها، داشتن مناعت طبع، حق محوری، حق طلبی و حق گویی اشاره کرد.

در پایان از خبرنگاران با اهداء لوح و کادو تجلیل شد.