خبرنگاران،افسران واقعی جنگ نرم هستند/تجلیل از خبرنگاران در سپاه خدابنده+تصاویر

فرمانده سپاه خدابنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگاران تلاشگرانی هستند که در خط مقدم جنگ نرم علیه دشمن قرار دارند. به گزارش نسیم اشراق،مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور اصحاب رسانه در سپاه خدابنده برگزار شد. در این مراسم رسول اکبری فرمانده سپاه خدابنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه صارمی،آوینی،رهبر و […]

فرمانده سپاه خدابنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگاران تلاشگرانی هستند که در خط مقدم جنگ نرم علیه دشمن قرار دارند.

به گزارش نسیم اشراق،مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور اصحاب رسانه در سپاه خدابنده برگزار شد.

در این مراسم رسول اکبری فرمانده سپاه خدابنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه صارمی،آوینی،رهبر و خزائی و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران تلاشگرانی هستند که در خط مقدم جنگ نرم علیه دشمن قرار دارند و در دنیای امروزه که شاهد هجمه بی‌شمار رسانه‌های غربی علیه کشور هستیم این رسانه‌ها هستند که در صف اول مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن قرار دارند.
وی افزود: در حالی که جهان غرب با داشتن رسانه‌های مختلف، تحولات جهانی را به سود خود رقم می‌زند شاهد ایثار و تلاش خبرنگاران بسیجی کشورمان در عرصه‌های مختلف هستیم که برای معرفی و دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی جانفشانی می‌کنند.

فرمانده سپاه خدابنده ایجاد امید و آگاهی در بین مردم را از جمله وظایف خبرنگاران دانست و گفت: سرعت،صحت و دقت از ویژگی های اصلی یک خبر است که خبرنگاران باید به این امر توجه کامل داشته باشند تا بتوانند در کار خود موفق باشند.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده اسلام با تمام قوا در حوزه رسانه و ارتباطات و به خصوص فضای مجازی بر علیه این نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

اکبری تصریح کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که استکبار جهانی با استفاده از رسانه‌های اجاره‌ای و خودفروخته‌ای که در منطقه دارند، سعی می‌کنند تا مؤلفه‌های نظام و انقلاب اسلامی ما را تحت شعاع قرار دهند در حالی که این فکر خامی بیشتر نیست و انقلاب ما به کشورهای اسلامی دنیا صادر شده است.
فرمانده سپاه خدابنده در ادامه سخنان خود با یادآوری نقش رسانه‌ها در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا روحیه انقلابی‌گری و مطالبه‌گری داشته باشند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران با مطالب خود می‌توانند آرامش را به جامعه القا کنند و قلم آن‌ها تاثیر مستقیم در تنویر افکار عمومی دارد.
اکبری در پایان سخنان خودبا اشاره به آتش به اختیار عنوان کرد: اتش به اختیار،عمل فرهنگی خودجوش است و با بی قانونی و هنجار شکنی در نظام اسلامی فاصله زیادی دارد و خبرنگاران در این زمینه می توانند فعال و اثرگذار باشند.