حمایت کمیته امداد خدابنده از بیش از 4 هزار خانوار نیازمند و مددجو

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده گفت:کمیته امداد این شهرستان از بیش از 4 هزار خانوار نیازمند و مددجو حمایت کرده است.  به گزارش اشراق آنلاین،مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده در جمع کارکنان، نخبگان و مددجویان این نهادکه به دیدارحجت الاسلام طالبی رفته بودند،ضمن تقدیر از همکاری امام جمعه قیدار در برنامه‌های […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده گفت:کمیته امداد این شهرستان از بیش از 4 هزار خانوار نیازمند و مددجو حمایت کرده است.

images

 به گزارش اشراق آنلاین،مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده در جمع کارکنان، نخبگان و مددجویان این نهادکه به دیدارحجت الاسلام طالبی رفته بودند،ضمن تقدیر از همکاری امام جمعه قیدار در برنامه‌های کمیته امداد اضافه کرد: موفقیت‌های کمیته امداد به برکت همکاری خیرین، مردم، ائمه جماعات، دولت و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و از همه مهم‌تر همراهی جامعه هدف حاصل شده است.

غدیر خلجی با بیان اینکه موفقیت در هر امری حاصل تلاش جمعی است، تصریح کرد: خوشبختانه طی 37 سالی که کمیته امداد آغاز به فعالیت کرده همکاری خیرین، مردم و مسئولان مطلوب بوده است.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد خدابنده از بیش از 4 هزار خانوار نیازمند و مددجو اضافه کرد: سالانه 45 طرح مشارکتی به منظور کمک به این خانواده‌ها اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده پرداخت کمک معیشت، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی، پرداخت وام اشتغال و خودکفایی، پرداخت وام کارگشایی، ارائه خدمات موردی را از جمله اقدامات حمایتی کمیته امداد در خدمت‌رسانی به جامعه هدف برشمرد و افزود: دیگر طرح مهم اجرایی توسط کمیته امداد جشن نیکوکاری است که همه ساله همزمان با سالروز تاسیس این نهاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال این مراسم با عنوان همایش ملی و معنوی شور نیکوکاری افزود: امسال نیز مطابق هماهنگی‌های انجام شده همه مساجد، مدارس و مصلی‎های برگزاری نماز جمعه خدابنده میزبان شور نیکوکاری خواهند بود.

خلجی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در قالب شور نیکوکاری اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد، اجرای طرح مفتاح‌الجنه، طرح فلاح، جذب حامیان در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین، دیدار با مسئولان و … از جمله برنامه‌هایی است که طی این هفته اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال مساجد و مراکز نیکوکاری محور برگزاری همایش ملی شور نیکوکاری هستند، اضافه کرد: همچنین به این مناسبت چند مرکز نیکوکاری نیز در شهرستان افتتاح خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در حال حاضر سه مرکز نیکوکاری د خدابنده فعال است، گفت: امسال بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک مردمی در این مراکز جمع‌آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از اجرای طرح جامع مسجد محوری تنها جمع آوری کمک های مالی نیست، بیان کرد:  احیای کارکردهای مساجد، بهره گیری از ظرفیت عظیم مردمی در حل مشکلات مددجویان و واگذاری امور به خود مردم  از دیگر اهداف فعالیت این مراکز است.