حضور 800 هنرور در بازسازی واقعه غدیر خدابنده

  فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: 800 نفر از هنروران شهرستان خدابنده در بازسازی واقعه غدیر نقش دارند. به گزارش ثبیر،ولی اله ابراهیمی با اشاره به اینکه مراسم بازسازی واقعه غدیر در روز  دوم آبان ماه جاری در محل پادگان قدس شهرستان خدابنده برگزار شد، تصریح کرد: مراسم بازسازی واقعه غدیر راس ساعت 9:30 صبح […]

 

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: 800 نفر از هنروران شهرستان خدابنده در بازسازی واقعه غدیر نقش دارند.13920719000143_PhotoA

به گزارش ثبیر،ولی اله ابراهیمی با اشاره به اینکه مراسم بازسازی واقعه غدیر در روز  دوم آبان ماه جاری در محل پادگان قدس شهرستان خدابنده برگزار شد، تصریح کرد: مراسم بازسازی واقعه غدیر راس ساعت 9:30 صبح در این محل آغازشد.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه بازسازی واقعه غدیر با حضور 800 نفر از هنروران شهرستان برگزار می‌شود، بیان داشت: کارگردانی این برنامه را حسین نجفی بر عهده داشت.

 

ابراهیمی به اهداف بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: تبیین جایگاه ولایت در جامعه اسلامی، نشان دادن اهمیت و ارزش واقعه بزرگ غدیر به عموم مردم و… از اهداف برگزاری این مراسم است.

 

وی با بیان اینکه مردم شهرستان خدابنده استقبال خوبی از مراسم بازسازی واقعه غدیر داشتند، اظهار داشت: اطلاع رسانی مناسبی از طریق صدا و سیمای مرکز زنجان برای برگزاری این مراسم صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اضافه کرد: بازسازی واقعه غدیر گام بزرگی در تولید آثار فاخر در جامعه محسوب می‌شود.

 

این مسئول در ادامه به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان خدابنده اشاره کرد و متذکر شد: این پیاده روی با عنوان کاروان غدیر دوم آبان ماه جاری از ساعت 8 صبح آغاز شد.