حضور پررنگ بانوان زنجانی در عرصه ورزش‌های رزمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی +فیلم

دبیر کمیته مسابقات و مسئول برگزاری مسابقات لیگ پومسه استان زنجان بابیان اینکه در عرصه‌های مختلف ورزشی شاهد حضور فعال بانوان زنجانی هستیم گفت: بانوان زنجانی در عرصه ورزش‌های رزمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعالی داشتند.

به گزارش نسیم اشراق فرزانه اوجاقلو در گفت‌و‌گو با موج رسا; با بیان اینکه ما شاهد برگزاری پنجمین دوره از مسابقات لیگ پومسه بانوان استان زنجان جام ایران‌دخت هستیم اظهار کرد:  این مسابقات با حضور ۱۱۷ نفر شرکت کننده در ردیف‌های سنی مختلف از استان زنجان و شهرستان‌های توابع هستند که مسابقات در طول  ۵ هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: خدا را شاکریم که وضعیت ورزش استان زنجان به خصوص نسبت به سال‌های گذشته رو به بهبود است.

دبیر کمیته مسابقات و مسئول برگزاری مسابقات لیگ پومسه استان زنجان با اشاره به اینکه باورهای غلط و قدیمی درباره آسیب رشته‌های رزمی برای بانوان در حال فراموشی است، تصریح کرد: بانوان استان زنجان استقبال زیادی از رشته‌های رزمی دارند.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف ورزشی شاهد حضور فعال بانوان هستیم خاطر نشان کرد: نقش بانوان خانه‌دار در امر ورزش‌های رزمی پر رنگ شده است.

دبیر کمیته مسابقات و مسئول برگزاری مسابقات لیگ پومسه استان زنجان با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات لیگ پومسه در استان زنجان در حال برگزاری بوده و شاهد مدال آوری‌های فراوان بانوان هستیم تصریح کرد: در این حوزه بانوان زنجانی خوش درخشیدند از جمله این افراد می‌توان به حضور با قدرت غزاله مقدم، مهدیا ورقایی، سانای احمدی، پرستو زینالی که با مربیگری استاد مددخانی پا به عرصه نهاده‌اند، اشاره کرد،

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بانوان نقش پررنگی در عرصه ورزش به خود اختصاص دادند. با توجه به حمایت‌های صورت گرفته در عرصه ورزش نسبت به سال‌های گذشته بانوان زنجانی توانسته‌اند مدال‌های زیادی را به خود اختصاص دهند.

اوجاقلو با اشاره به دلایل افت ورزش بانوان تصریح کرد: نداشتن انگیزه کافی، استرس‌های زیاد، نداشتن هدف مناسب و عدم برنامه‌ریزی در این زمینه از دلایل افت ورزش بانوان می‌تواند باشد.

 

 

 

انتهای پیام/