افزایش 35 درصدی تعرفه‌های پزشکی در استان زنجان

رئیس نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تعرفه‌های پزشکی با توجه به شرایط اقتصادی منطقه و شهرهای محروم مشخص می‌شود گفت: 35 درصد تعرفه‌های پزشکی افزایش یافت.

به گزارش نسیم اشراق،محمد محرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با توجه به اینکه تعرفه‌های پزشکی از سوی هیئت دولت اعلام شده است و برای اجرای آن باید کارگروه استانی با حضور مسئولین مربوطه اجرا شود تا تعرفه اعلام شده تثبت شود اظهار کرد: تعرفه‌های پزشکی 99 درصد ابلاغی است که در کارگروه‌های استانی نیز باید مورد تثبت قرار داده و ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه این تعرفه‌ها براساس موقعیت مکانی متفاوت است افزود: تعرفه‌های پزشکی با توجه به شرایط اقتصادی منطقه و شهرهای محروم مشخص می‌شود.

رئیس نظام پزشکی استاتن زنجان عنوان کرد: در استان زنجان بعد از جلسه کارگروه استانی رسما به مراکز پزشکی جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

محرمی با بیان اینکه در سالجاری 35درصد تعرفه‌های پزشکی افزایش یافته است که 35 درصد اعلام شده به صورت میانگین در نظر گرفته شده است گفت: شورای عالی بیمه 46درصد افزایش تعرفه پزشکی را پیشنهاد داده بودند که میانگین همان 35 درصد در نظر گرفته شده است.