حضور مقتدانه مردم در انتخابات دشمن را ناامید کرد

مردم بار دیگر با مشارکت حداکثر پای صندوق‌های رای با امام و شهدا پیمان دیگر بستند تا قدردان زحمات بی‌کران آنها باشند و حضور مقتدانه مردم در انتخابات دشمن را ناامید کرد.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» انتخابات امسال نیز به سلامتی گذشت و رو سیاهی آن برای دشمنان باقی ماند دشمنانی که طی ماه‌ها تبلیغات منفی نتوانستند از عهده اتحاد، وحدت و همبستگی برآیند.  مردمی که یکبار دیگر با حضور در عرصه‌های مختلف اجتماع مخصوصا انتخابات توانستند برگ زرینی به برگ‌های افتخار کشور اضافه کنند.

برگ‌هایی که با حضور مقتدرانه مردم رقم می‌خورد و نقشه‌های دشمنان و منافقان را سر در گم می‌کنند. دشمنانی که برای تصاحب خاک ایران با هم متحد شدند و ایران هشت سال با افتخار در برابر آنها ایستاد و با رهنمودهای رهبر انقلاب و جوانان غیور توانست به پیروزی رسد.

جوانانی که عاشقانه پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستادند و با نثار جان خود در برابر مستکبرین شهادت را به ماندن و ادامه دادند انتخاب کردند و در تاریخ جاوید ماندند.  امروز مردم بار دیگر با مشارکت حداکثر پای صندوق‌های رای با امام و شهدا پیمان دیگر بستند تا قدردان زحمات بی‌کران آنها باشند و حضور مقتدانه مردم در انتخابات دشمن را ناامید کرد.

مردم کشور ما با مشارکت پای صندوق‌های رای سیلی محکمی بر دهان دشمنان نظام وارد کردند و به آنها فهماندند خیال خام درباره کشور و ملت ما نداشته باشند.  چنانچه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند؛ اگر ما کاهش حضور مردم را داشته باشیم، از آن طرف افزایش فشارهای دشمن را خواهیم داشت؛ یعنی اینها با همدیگر به معنای واقعی کلمه یک نسبت معکوسی دارند.

کار بزرگ مردم اوّلا اصل مشارکت، ثانیا نوع مشارکت و نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم خدای متعال همه‌ی دل‌های ما را، دلهای ملّت ایران را هدایت کند تا بتوانیم به بهترین وجهی در این عرصه ظاهر بشویم.

در جای دیگر رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند؛ به کوری چشم دشمنان انقلاب در طول سال‌های متمادی، همه‌ی انتخابات‌ها سر وقت انجام گرفته؛ نه تعطیل شده، نه یک روز عقب افتاده؛ مردم در پای صندوق‌ها حاضر شدند و رأی دادند. البتّه تبلیغات سوء آنها وجود داشته؛ از مدّتی قبل از انتخابات تا بعد از انتخابات این تبلیغات همیشه ادامه داشته. شاید در هیچ نقطه‌ای از عالم نتوانیم کشوری را پیدا کنیم که انتخاباتش این همه مورد تهاجم دشمنان قرار داشته باشد.