حضور در انتخابات،دستور ولایت‌فقیه و مرجعیت است/نامزدها به حاشیه نروند/مقاومت کنندگان در برابر اجانب،اصلح هستند

امام جمعه موقت تهران در جشن و اجتماع بزرگ منتظران ظهور مردم خدابنده با اشاره به انتخابات اظهار کرد: حضور ما در صحنه سیاسی کشور مظهر ایمان و اعتقاد ما به خداست، ما بر اساس اعتقاد دینی، به پای صندوق‌های رأی می‌آییم چرا که دستور ولایت‌فقیه و مرجعیت است. به گزارش اشراق۲۴،آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه […]

امام جمعه موقت تهران در جشن و اجتماع بزرگ منتظران ظهور مردم خدابنده با اشاره به انتخابات اظهار کرد: حضور ما در صحنه سیاسی کشور مظهر ایمان و اعتقاد ما به خداست، ما بر اساس اعتقاد دینی، به پای صندوق‌های رأی می‌آییم چرا که دستور ولایت‌فقیه و مرجعیت است.
IMG_20170514_220238

به گزارش اشراق۲۴،آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در جشن و اجتماع بزرگ منتظران ظهور که با حضور با شکوه مردم شهرستان خدابنده در مسد فاطمه الزهرا(س)شهر قیدار برگزار شد با اشاره به انتخابات اظهار کرد: حضور ما در صحنه سیاسی کشور مظهر ایمان و اعتقاد ما به خداست، ما بر اساس اعتقاد دینی، به پای صندوق‌های رأی می‌آییم چرا که دستور ولایت‌فقیه و مرجعیت است.

وی افزود: مادامی که انقلاب اسلامی رخ نداده بود، اسلام به متن، سیاست، جهاد، اقتصاد، فرهنگ و بازار نیامده بود. ما همه ساله در پای صندوق‌های رأی اعلام می‌کنیم که سکولار باطل است و جدایی دین از سیاست جهنمی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر عمل به مرّ قانون اظهار کرد: مجریان و ناظران انتخابات همگی باید به مرّ قانون عمل کنند و بین خود و خدا، عمل به قانون را مصلحت سیاسی و اجتماعی بدانند.

صدیقی افزود: عمل به مر قانون برای جامعه اطمینان بخش و برای خود مجریان و ناظران هم آبرو است. اگر رئیس جمهور بخواهد قانون شکنی کند، آیا آبرو و اعتباری خواهد داشت یا از ابتدا خواهد لنگید؟

وی در ادامه با اشاره به توجه به اقشار مستعضف و فقیر جامعه گفت: نامزدها به حاشیه نروند و به مطالبی که ربطی به انتخابات ندارد، متوسل نشوند. ما با سیل بیکاران و فقرا مواجه ایم. نامزدها این مسائل را شعار خود قرار دهند و نسبت به آن شعور هم داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به توجه نامزدها به استقلال و عظمت ملی خاطرنشان کرد: ملت ایران ۱۰ سال تمام است که پنجه در پنجه قدرت های اتمی شرق و غرب انداخته و در این حال احساس خستگی هم نکرده است. نباید ملت را تحقیر کنیم و دشمن را بزرگ نشان بدهیم.

وی افزود: ما پیرو امامی هستیم که فرمودند« آمریکا را زیر پا له می کنیم»  باید توجه داشت که مباحث ملی، سیاسی و فرهنگی ما وابسته به اقتدار ماست، ما زنده به اقتدار هستیم و با اقتدار در برابر دشمنان می ایستیم، اگر اقتدار نداشته باشیم آن روز، روز نابودی هویتی ماست.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: کشور ما با کشورهای دست چندم دیگر تفاوت دارد که می توانند با دلار در آنجا آشوب به پا کنند. اینجا مملکت الله اکبر و امام زمان(عج) است و دارای روحیه سنگرنشینی است.

حجت الاسلام صدیقی گفت: امنیت ملی برای مردم و مکتب ما بسیار مهم است، کسانی که باعث سلب آرامش از مردم شوند قرآن از آن ها به عنوان محارب یاد کرده است، از بین بردن امنیت مردم هم محاربه و هم افساد فی الارض است.

وی ادامه داد: برخی در سال ۸۸ در بحث امنیت ملی، حماقت و نادانی کردند و امنیت کشور را به بازی گرفتند اما با دیوار مستحکم مردم مواجه شدند،همچنان این دیوار مستحکم در صحنه حاضر است و هر کسی بخواهد خلاف امنیت کشور قدمی بردارد، با چنین دیوار مستحکمی مواجه خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به لزوم رعایت اخلاق از سوی نامزدهای انتخاباتی نیز خاطرنشان کرد: هر نامزدی که حرف می زند، فکر نکند که مانند کبک است و سرش را زیر برف می کند و کسی او را نمی بیند،حرف های ما بازتاب آخرتی، اجتماعی و برزخی و سیاسی دارد، انسان تا حرف نزده، حرف در اختیار اوست اما وقتی حرف می زنیم، دیگر ما در اختیار حرف هستیم.

وی اضافه کرد: کسی که می خواهد رئیس جمهور شود، مگر باید به همه جا حمله کند و با مقدسات در بیفتد؟ همه نامزدها باید نسبت به یکدیگر با احترام برخورد کنند و همچنین نسبت به فضای عمومی و جهانی باید توجه کنیم که اگر می خواهیم آن ها را راضی کنیم، آن ها از ما راضی نخواهند شد چراکه دشمن آن ها همه ما هستند.

حجت الاسلام صدیقی در ادامه اظهارات خود با اشاره به وظیفه مردم در انتخابات گفت: ریاست جمهوری امانت است و داریم بیت المال، فرهنگ و سرنوشت مردم را در اختیار این ها قرار می دهیم. برخی قراردادها تا مدت ها می توانند بدون اطلاع مردم، کشور را به دشمنان بفروشد، شما دارید این سرنوشت را در اختیار نامزدها قرار می دهید.

امام جمعه موقت تهران افزود: با هر گرایشی که هستید، دلتان باید برای کشور بسوزد و سراغ کسانی بروید که آن ها هم نسبت به شما دلسوز باشند لذا باید به سراغ کسانی بروید که در برابر اجانب، قدرت مقاومت داشته باشند و برای چند روز ریاست، منافع و مصالح کشور را با بیگانگان به تاراج نگذارند.