جمهوری اسلامی ایران با اقتدار مانع تحقق اهداف دشمن در منطقه شده است

امام جمعه قیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران باقدرت و اقتدار همیشه مانع تحقق اهداف دشمن در منطقه شده است. به گزارش اشراق۲۴، حجت‌الاسلام سید علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار بابیان اینکه جنگ‌افروزی های برخی کشورهای عربی منطقه خاورمیانه برای تأمین منافع اسرائیل تضعیف جبهه مقاومت است، افزود: هدف آمریکایی ها این است […]

امام جمعه قیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران باقدرت و اقتدار همیشه مانع تحقق اهداف دشمن در منطقه شده است.

به گزارش اشراق۲۴، حجت‌الاسلام سید علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار بابیان اینکه جنگ‌افروزی های برخی کشورهای عربی منطقه خاورمیانه برای تأمین منافع اسرائیل تضعیف جبهه مقاومت است، افزود: هدف آمریکایی ها این است که کشورهای مسلمان منطقه را باهم درگیر کند تا رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باقدرت و اقتدار همیشه مانع تحقق اهداف دشمن در منطقه شده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی در عین اقتدار و قدرت، کشوری است که به‌دنبال آرامش و ثبات منطقه است و از درگیری و جنگ استقبال نمی‌کند زیرا می‌داند که جنگ و درگیری نقشه آمریکا و برنامه‌ دشمنان اسلام برای ایجاد محیطی امن برای اسرائیل است.

امام جمعه قیدار  با اشاره به طرح انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به قدس، تاکید کرد:  قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان است و از اهمیت ویژه‌ای برای مسلمانان برخوردار است.

موسوی تاکید کرد: اقدام نابخردانه رییس جمهور سبک مغز آمریکا موجب انزجار بیشتر مسلمانان از سیاست‌های آمریکا خواهد شد و مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام ترامپ و هیئت حاکمه بحران ساز آمریکا  فروپاشی و مرگ رژیم غاصب صهیونیستی را بیش‌از پیش تسریع خواهد کرد، گفت: انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به قدس مقدمه‌ای برای انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی و به قیامی بزرگ علیه اسراییل تبدیل خواهد شد و نابودی رژیم صهیونیستی رقم خواهد زد.

موسوی افزود: دشمنان قسم‌خورده اسلام و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد درگیری جدیدی در منطقه هستند و متأسفانه برخی از مسئولان بی‌کفایت کشورهای مسلمان مثل عربستان ابزار دست استکبار شدند و به‌دنبال آتش افروزی در منطقه هستند.

امام جمعه قیدار  در ادامه به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در  ۱۹ آذر ۱۳۶۳ اشاره کرد و گفت: فرهنگ؛ هویت و روح یک ملت‏ و بستر اصلی حرکت عمومی کشور بوده و از هر مسئله ای حتی مسائل اقتصادی  مهمتر است.

موسوی در ادامه بابیان اینکه روز نوزدهم  آذر روز جهانی حقوق بشر نام‌گذاری شده است، گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی که جرم‌ها و جنایت‌های بسیار بزرگی را در جنگ جهانی دوم به وجود آورده بودند  برای سرپوش گذاری بر روی آن‌ها روز ۱۹ آذر را روز حقوق بشر نام‌گذاری کردند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر هم کسانی دم از حقوق بشر می‌زنند  که بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند، گفت: درست کردن و حمایت از داعش خون‌خوار و منافقین خون‌خوار مصداق حقوق بشر آمریکایی است و نجات دادن مظلومان و بشریت از دست این خون‌خواران نقض حقوق بشر آمریکایی است.

امام‌جمعه قیدار بابیان اینکه  موضوع حقوق بشر همواره ابزار و اهرم فشار کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران است و از بهانه‌های تحریم‌های ظالمانه آمریکا و کشورهای غربی است، گفت: امروز آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و نقض برجام بزرگ‌ترین نقض حقوق بشر است.

موسوی در ادامه با یادآوری توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد نکردن به آمریکا، گفت: خیانت مکرر و اخیر آمریکا در نقض فاحش برجام که مورد اذعان و اتفاق همه مسئولان کشور ازجمله ریاست‌جمهوری و رؤسای سایر قوای کشور نیز هست نشان از آن دارد که دشمنان ملت ایران و در رأس آن‌ها آمریکا قابل‌اعتماد نبوده و نیستند.

امام‌جمعه قیدار گفت: تجربیات تاریخی ثابت کرده آمریکا به‌هیچ‌وجه قابل‌اعتماد نیست و هرکسی به آمریکایی‌ها اعتماد کرده سیلی خورده است.