مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار نظام خواهد بود/جشن انقلاب در خدابنده

امام جمعه قیدار در جشن پیروزی انقلاب گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار نظام خواهد بود.

به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت دهه مبارک فجر،جشن پیروزی انقلاب در فرهنگسرای اشراق شهر قیدار با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان خدابنده برگزار شد.

در این مراسم جواد تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به برنامه‌های ایام الله مبارک دهه فجر و طرح‌های مورد افتتاح و بهره برداری شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت:در بحث‌های کشاورزی مشکلاتی وجود دارد که مهمترین آن فرآوری محصول و بازار محصولات و خدمات کشاورزی است.

وی افزود:در بحث‌های آموزشی رتبه اول را علی‌الخصوص در حوزه مدرسه سازی کسب کرده‌ایم و در سایر کارها به ویژه در امور خیرین باز هم در سطح کشوری رتبه نخست را دارا می باشیم.

فرماندار خدابنده به دیگر برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: در حوزه ورزش هم خوشبختانه بیشترین چمن مصنوعی در روستاها افتتاح شده است.

این مسئول در پایان سخنان خود خواستار حضور عموم مردم جهت شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری در خلق حماسه ای دیگر شد.

در ادامه حجت الاسلام علی موسوی امام جمعه شهر قیدار نبی هم با تبریک ایام خجسته دهه مبارک فجر گفت:این ایام جشن در جشن و عید در عید است.

وی خاطر نشان کرد: در ماه‌های اعیاد و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و البته جشن و حماسه ای دیگر را در پیش رو داریم.

امام جمعه قیدار در ادامه بیان داشت: دشمنان تمام تلاششان را به کار بسته اند تا ناکارامدی نظام انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند و مردم را دچار یاس و نامیدی کنند و مردم و ناکارامدی نظام را نشانه گرفته‌اند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:”با وجود تمامی موانع.داریم به قله نزدیک می‌شویم”افزود: ایران ب عنوان یک ابر‌قدرت در منطقه در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری و در همه حوزه‌ها،با کسب رتبه اول کشوری جزء ۱۰ کشور برتر جهان هستیم.

امام جمعه قیداردر سخن پایانی خود یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار نظام خواهد بود و بنا به ندای رهبری حضور در پای صندوق‌های رای شوکت و اقتدار این نظام را بیشتر خواهد کرد.