ثبت ۶۱۹ مورد ازدواج در شهرستان خدابنده

رئیس اداره ثبت‌احوال خدابنده گفت: ۶۱۹ مورد ازدواج طی سه ماهه امسال در این شهرستان ثبت شده که این آمار در سه ماهه نخست سال گذشته ۷۴۶ مورد بوده است. محمد‌کاظم بیات در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق۲۴ با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۷۳۳ مورد ولادت در خدابنده ثبت شده است، تصریح کرد: […]

رئیس اداره ثبت‌احوال خدابنده گفت: ۶۱۹ مورد ازدواج طی سه ماهه امسال در این شهرستان ثبت شده که این آمار در سه ماهه نخست سال گذشته ۷۴۶ مورد بوده است.d6ruzmwkvk9yya66z4h

محمد‌کاظم بیات در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق۲۴ با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۷۳۳ مورد ولادت در خدابنده ثبت شده است، تصریح کرد: این آمار نسبت به سه ماهه سال گذشته که ۷۵۷ مورد بود ۳ درصد کاهش داشته است.

 

وی ادامه داد: واقعه وفات در سه ماهه نخست امسال، ۱۴۳ مورد بوده که این واقعه نسبت به مدت مشابه سه ماهه سال گذشته با ۱۴۲ مورد افزایش یا کاهش چشم‌گیری نداشته است.

 

این مسئول به مقایسه آمار طلاق‌های رخ داده در سه ماهه سال‌جاریو مدت زمان مشابه سال گذشته پرداخت و گفت: واقعه طلاق در سه ماهه نخست گذشته ۵۶ مورد بود که این رقم امسال به ۷۳ مورد رسیده است.

 

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان خدابنده با اشاره به نسبت جنسیت نوزادان دختر و پسر به هم، افزود: امسال در شهرستان خدابنده به ازای تولد هر ۱۰۰نوزاد دختر، ۱۱۳نوزاد پسر متولد شده است.

 

بیات، در ارتباط با بیشترین اسامی انتخابی نوزادان پسر در خدابنده در سه ماهه نخست سال، خاطرنشان کرد: امسال بیشترین فراوانی نام در نوزادان پسر ابوالفضل، امیرعلی، امیرعباس، محمد و محمدطاها بوده و فروانی نام‌ها در نوزادان دختر فاطمه، زهرا، نازنین‌زهرا و زینب و ریحانه بوده است.

 

وی تصریح کرد: بیماری‌های قلبی ۳۵ درصد،سرطان و تومور ۱۲٫۸ درصد و بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفسی ۷٫۵ درصد از بیشترین عوامل مرگ و میر در این شهرستان در سه ماهه نخست امسال بوده است.