ثبت وقف مشارکتی در شهر قیدار به ارزش ۱۲ میلیارد تومان

رئیس کل اوقاف و امور خیریه خدابنده از ثبت وقف مشارکتی در شهر قیدار با عنوان حوزه علمیه امام جعفر صادق(علیه السلام) به ارزش ۱۲ میلیارد تومان خبر داد. حجت‌الاسلام حسن رضا محمدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خدابنده اظهار کرد: وقف جدید مشارکتی در شهر قیدار با عنوان حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) انجام […]

رئیس کل اوقاف و امور خیریه خدابنده از ثبت وقف مشارکتی در شهر قیدار با عنوان حوزه علمیه امام جعفر صادق(علیه السلام) به ارزش ۱۲ میلیارد تومان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن رضا محمدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خدابنده اظهار کرد: وقف جدید مشارکتی در شهر قیدار با عنوان حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) انجام شده است.

وی ارزش این وقف را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این حوزه علمیه با ۵ هزار مترمربع زیربنا در سه طبقه ساخته می شود.

این مقام مسول از ثبت وقف دیگری به ارزش ۸ میلیارد تومان در شهر سجاس خدابنده خبر داد و گفت: این وقف را برای ساخت حوزه علمیه امام حسن مجتبی(علیه السلام) درنظر گرفته شده است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه این وقف بزرگترین وقف مشارکتی در شهرستان خدابنده محسوب می شود، ادامه داد: این موقوفات با نیت توسعه و ترویج امور دینی و قرآنی وقف شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه خدابنده ادامه داد: وقف های انجام شده برای ساخت حوزه علمیه در راستای تربیت طلاب علوم دینی و ترویج آموزه های قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه استان در اجرای این موقوفات مشارکت خواهد داشت، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه وقفی در شهرستان خدابنده پیشرفت ۶۵ درصدی داشته است.