تیم خدابنده صدرنشین لیگ فوتسال استان زنجان شد

رئیس تربیت بدنی خدابنده گفت: تیم خدابنده با شکست حریفان خود تا پایان هفته چهارم صدرنشین لیگ فوتسال استان زنجان شد. عباسی رئیس تربیت بدنی خدابنده با بیان اینکه لیگ‌ها و مسابقات مختلف فوتبال در رده‌های سنی در استان زنجان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس مسابقات فوتسال استان نیز با حضور تیم‌های مختلف برگزار […]

رئیس تربیت بدنی خدابنده گفت: تیم خدابنده با شکست حریفان خود تا پایان هفته چهارم صدرنشین لیگ فوتسال استان زنجان شد.

عباسی رئیس تربیت بدنی خدابنده با بیان اینکه لیگ‌ها و مسابقات مختلف فوتبال در رده‌های سنی در استان زنجان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس مسابقات فوتسال استان نیز با حضور تیم‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتسال استان زنجان، تصریح کرد: در این هفته از مسابقات نماینده شهرستان خدابنده با نتیجه ۳ بر یک، تیم پرواز زنجان را شکست داد.

 رئیس تربیت بدنی خدابنده با بیان اینکه لیگ فوتسال استان در سطح کمی و کیفی بسیار خوبی برگزار می‌شود، ابراز کرد: در هفته چهارم مسابقات تیم علم و ادب زنجان نیز با نتیجه ۶ بر۲ در مقابل تیم آرش درام طارم شکست خورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم خدابنده در صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ فوتسال استان زنجان قرار دارد، گفت: این مسابقات با حضور پنج تیم شهریار ابهر، خدابنده، علم و ادب، پرواز زنجان و تیم آرش درام طارم برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه از انتخاب بهمن عمولر به عنوان بازرس اتحادیه بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران خبر داد و گفت:‌ وی مدیریت مدرسه فوتبال پرسپولیس زنجان را بر عهده داشته و از پیشکسوتان فوتبال استان محسوب می‌شود.