ترامپ سعی دارد در دنیا ناامنی و تنش ایجاد کند

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ سعی دارد در دنیا ناامنی و تنش ایجاد کند. به گزارش اشراق۲۴،احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد تغییر پایتخت رژیم جعلی اشغالگر قدس اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که اقتصاد آمریکا در حال ورشکستگی است. وی […]

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ سعی دارد در دنیا ناامنی و تنش ایجاد کند.

به گزارش اشراق۲۴،احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد تغییر پایتخت رژیم جعلی اشغالگر قدس اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که اقتصاد آمریکا در حال ورشکستگی است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا برای نجات اقتصاد خود به فکر انداختن کشورها به جان همدیگر است، بیان کرد: این کشور در تلاش است با ایجاد ناامنی سلاح‌ها و تجهیزات نظامی خود را به فروش برساند.

*ترامپ یک دلال و آگاه به اقتصاد
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا یک بیزینسمن بزرگ است، بیان کرد: وی دلال است و نسبت به اقتصاد آگاهی کافی دارد.
بیگدلی با اشاره به اینکه ترامپ می‌داند در حال چه کاره است و سعی دارد در دنیا ناامنی و تنش ایجاد کند، تصریح کرد: وی این تنش را از طریق تحریک کشورها علیه یکدیگر انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: کسب درآمد از طریق ایجاد درگیری بین کشورها از رویکردهای امریکا است این در حالی است که با اقدامات و اظهارات اخیر ترامپ در مورد قدس، رژیم جعلی صهیونیستی به نابودی نزدیک‌تر می‌شود.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فلسطین قلب اسلام است، اضافه کرد: اسلام بدون فلسطین قابل تصور نیست.

*دفاع از فلسطین بر همه دولت‌های اسلامی واجب است
بیگدلی با اشاره به اینکه بر هر دولت اسلامی واجب است تا از فلسطین دفاع کند، ادامه داد: دفاع از این سرزمین دفاع از اسلام است.
وی با بیان اینکه دفاع از فلسطین به مانند دفاع از دین بر ما واجب است، گفت: تمام کشورها باید از استقلال و تمامیت این سرزمین دفاع کنند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی کشورها بخاطر اینکه منافعشان با منافع آمریکا گره خورده در برخورد با فلسطین طور دیگری رفتار می‌کنند، گفت: نمی‌توان این کشورها را جزو کشورهای پیرو راه پیامبر اسلام دانست و به قول امام (ره) این کشورها پیرو اسلام آمریکایی هستند.