تحمل انقلابیون شهرستان خدابنده هم حدی دارد/فتنه و فتنه‌گری افتخار ندارد

عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور گفت: شهرستان خدابنده حیات خلوت وزرای دولت ناکارآمد‌ شده است و تحمل انقلابیون شهرستان خدابنده هم حدی دارد. به گزارش اشراق۲۴،محمدرضا محمدی با اشاره به اینکه ساحت علما و ائمه جمعه در دارالمومنین قداست دارد، اظهار داشت: عده‌ای که تا دیروز توان ۵ دقیقه صحبت […]

عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور گفت: شهرستان خدابنده حیات خلوت وزرای دولت ناکارآمد‌ شده است و تحمل انقلابیون شهرستان خدابنده هم حدی دارد.

۷۸۳۶۶۲-۴۹۱x370

به گزارش اشراق۲۴،محمدرضا محمدی با اشاره به اینکه ساحت علما و ائمه جمعه در دارالمومنین قداست دارد، اظهار داشت: عده‌ای که تا دیروز توان ۵ دقیقه صحبت کردن پشت تریبون را نداشتند، امروز برای انقلابیون شهرستان، خط و نشان می‌کشند!

وی افزود: با رسانه‌های دولتی مصاحبه می‌کنند که منتقدین‌شان از عملکرد خوب دولت ناراضی هستند! بله؛ اگر آن عملکردی که می‌گویید، در شما متبلور است، همه مردم گله‌مندند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد تهران تصریح کرد:  شهرستان ما حیات خلوت وزرای دولت ناکارآمد‌ شده ‌و همگان این را بدانند که تحمل انقلابیون شهرستان خدابنده هم حدی دارد.

وی با اشاره به اینکه درخواست ما این است که دستآورد سفر جناب آخوندی به شهرستان و هزینه‌های این سفر برای مردم تشریح شود، بیان کرد: جناب فرماندار خدابنده! شما در مقیاس کوچکتر، مصداق کامل کارنامه منفی دولت یازدهم هستید.

محمدی گفت: فتنه و فتنه‌گری افتخار ندارد، ما اجازه نمی‌دهیم عده‌ای از سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بخورند و از فتنه هم دم بزنند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌دهم به جای اینکه این چند صباحی که از دوره مسئولیت تان باقی مانده است را به حاشیه سازی و حرمت شکنی مشغول باشید، کمی به کارهای عقب مانده‌تان برسید که نفر بعدی شما با مشکل مواجه نشود.