تجلیل از خبرنگاران در ناجای خدابنده+تصاویر

از خبرنگاران در نیروی انتظامی شهرستان خدابنده به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.به گزارش اشراق۲۴،امروز از خبرنگاران در نیروی انتظامی شهرستان خدابنده به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد. حجت الاسلام حسنی مسئول عقیدتی سیاسی ناجای شهرستان خدابنده اظهار کرد: خبرنگاران باید از این فرصت و قدرتی که دارند به بهترین صورت استفاده کنند و دین […]

DSCN7189DSCN7187DSCN7186DSCN7183DSCN7181DSCN7164از خبرنگاران در نیروی انتظامی شهرستان خدابنده به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.به گزارش اشراق۲۴،امروز از خبرنگاران در نیروی انتظامی شهرستان خدابنده به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

حجت الاسلام حسنی مسئول عقیدتی سیاسی ناجای شهرستان خدابنده اظهار کرد: خبرنگاران باید از این فرصت و قدرتی که دارند به بهترین صورت استفاده کنند و دین اسلام و صفات ارزشمند اهل بیت(ع)را به مردم بشناسند.

حسین مصطفائی سرپرست نیروی انتظامی شهرستان خدابنده در این برنامه ضمن تبریک دهه کرامت و روز خبرنگار نیز اظهار کرد: خبرنگاران همکار و مدد کار ما در امر تامین امنیت هستند و آنها به نوعی خود، پلیس هستند.

وی افزود: برنامه های نیروی انتظامی بسیار گسترده است و شاید برخی از آنها از نظر مردم پوشیده باشد ولی ما برای رضای خدا و خدمت به خلق فعالیت می کنیم و امیدواریم در این زمینه موفق باشیم.

سرپرست نیروی انتظامی شهرستان خدابنده ادامه داد: در حال حاضر با توجه به دهکده جهانی و ابر رسانه ها و فضای مجازی کار خبرنگاران دشوارتر شده است و آنها باید مسلح تر از قبل باشند تا در برابر جنگ نرم دشمن پیروز شوند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران با اهداء هدایائی تجلیل شد.