تامین اجتماعی نهادی کلیدی برای توسعه و پیشرفت کشور است

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز تامین اجتماعی گفت:سازمان تامین اجتماعی در فراهم ساختن سلامت جسمی و روحی افراد جامعه مهم است و از این رو می توان آن را موثرترین دستگاه برای دسترسی به اهداف جامعه و نهادی کلیدی برای توسعه برشمرد.احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در […]

DSCN6827نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز تامین اجتماعی گفت:سازمان تامین اجتماعی در فراهم ساختن سلامت جسمی و روحی افراد جامعه مهم است و از این رو می توان آن را موثرترین دستگاه برای دسترسی به اهداف جامعه و نهادی کلیدی برای توسعه برشمرد.احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ به مناسبت روز تامین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در فراهم ساختن سلامت جسمی و روحی افراد جامعه مهم است و از این رو می توان آن را موثرترین دستگاه برای دسترسی به اهداف جامعه است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی،یک سازمان اصلی و کلیدی برای توسعه و پیشرفت کشور است و این سازمان در تامین آینده افراد تحت پوشش موثر است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته تامین اجتماعی به بیمه شدگان،بازنشستگان،کارفرمایان و کارکنان و مدیران این سازمان اظهار امیدواری کرد: این سازمان با برنامه ریزی های دقیق به اهداف تعیین شده برسد.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر قدم های مثبتی در مسیر خدمت رسانی به بیمه شدگان برداشته شده است تصریح کرد: این سازمان به مسیر حقیقی که خدمت رسانی به قشر ضعیف است باز گشته است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت و کمک به سازمان تامین اجتماعی،حمایت از بیمه شدگان و اقشار کمتر برخوردار است اظهار کرد: به عنوان یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه سایر نمایندگان در راستای منویات رهبری گام های بزرگی برای ارتقای فعالیت های این سازمان بر می داریم.

وی با تاکید بر اینکه بیمه شدگان این سازمان شایسته بهترین خدمات هستند گفت: با کسب رضایت خلق خدا،در کسب رضای خداوند نیز توفیق پیدا می کنیم و این امر باید سر لوحه کار ما باشد.