بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی در جشن نیکوکاری در خدابنده جمع اوری شد

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده گفت: بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و و بیش از ۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال کمک غیر نقدی در قالب جشن نیکوکاری در شهرستان خدابنده جمع اوری و توزیع شد. ذبیح اله غفاری رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق،اظهار کرد:کمیته امداد با […]

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده گفت: بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و و بیش از ۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال کمک غیر نقدی در قالب جشن نیکوکاری در شهرستان خدابنده جمع اوری و توزیع شد.

ذبیح اله غفاری رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق،اظهار کرد:کمیته امداد با همکاری خیرین ومسئولان و سازمان های هلال احمر و سپاه و آموزش وپرورش و اوقاف وصدا و سیما اقدام به جمع اوری کم های مردمی در روزهای ۱۶در مدارس و ۱۷ در میادین و مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج و دهیاری ها و درروز ۱۸در مصلاهای نماز جمعه شهرستان خدابنده برگزار شد.

وی افزود: در این راستا در بیش از ۱۶۱ پایگاه مدارس ومساجد و پایگاه های مقاومت و سایر موارد تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و بیش از ۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال کمک غیر نقدی جمع اوری و توزیع شد.

رئیس کمیته امداد خدابنده ادامه داد: در هفته احسان و نیکوکاری توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برای جامعه هدف کمیته امداد بیش از ۲۵۰میلیون ریال کارت هدیه اهدا شد.

وی اضافه کرد: ۱۴ پایگاه سیار و ۲۰ پایگاه ثابت در شهرستان خدابنده با همکاری همکاران در شهرهای زرین رود،سجاسرود،گرماب و قیدار کمک های نقدی و غیر نقدی مردم را در طی این سه روز جمع اوری کردند.

رئیس کمیته امداد خدابنده ادامه داد: بر اساس روایات،همه چیز نابود می شود مگر اعمالی که برای رضای خدا باشد و این گونه اعمال مانند احسان کردن و شاد کردن دیگران ماندگار می شود و حتی یک دعای این افراد نیازمند برای همه زندگی انسان کفایت می کند چرا که خدا در دلهای شکسته جا دارد.

وی تصریح کرد: از مردم نیکوکار شهرستان خدابنده،مسئولان ،ائمه جمعه و جماعات،فرماندار و بخشدار و اعضای شورای اداری،شهرداری،دهیاری ها،روستاها و شهرهای مختلف،بانک ها،پزشکان،وکلا،اوقاف،اصناف،هیئت امنا مساجد،مدارس،صداو سیما،دانش آموزان،اصحاب رسانه و از دستگاههای همکاری کننده بویژه بسیج و سپاه همیشه در صحنه و آموزش و پرورش مناطق چهار گانه که در این جشن حضور و مشارکت بسیار خوبی داشتند و صحنه های زیبایی و مثال زدنی از احسان و انفاق و نیکوکاری و نوع دوستی را به نمایش گذاشتند صمیمانه تشکر می کنم.