بیش از دو هزار نفر در خدابنده در کنکور سراسری۹۵ شرکت می کنند/آمار شرکت کنندگان نسبت به سال های گذشته کاهش داشته است

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده گفت : دو هزار و ۲۳۲ نفر در شهرستان خدابنده در کنکور سراسری امسال شرکت خواهند کرد. علی اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در گفت و گوبا خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: دو هزار و ۲۳۲ نفر در شهرستان خدابنده در کنکور سراسری امسال شرکت خواهند کرد. وی افزود: از […]

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده گفت : دو هزار و ۲۳۲ نفر در شهرستان خدابنده در کنکور سراسری امسال شرکت خواهند کرد.th1

علی اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در گفت و گوبا خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: دو هزار و ۲۳۲ نفر در شهرستان خدابنده در کنکور سراسری امسال شرکت خواهند کرد.

وی افزود: از این تعداد هزار و ۱۴۸ نغر دختر و هزار و ۸۴ نفر پسر هستند و تعداد شرکت کنندگان در کنکور سال ۹۵ نسبت به سال های گذشته کاهش آمار داشته است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه هزار و ۴۳۹نفر در رشته تجربی که جمعه صبح برگزار می شود و ۶۵ درصد از کل شرکت کنندگان شهرستان را تشکیل می دهد وارد ماراتن علمی می شوند ادامه داد: از این تعداد ۶۹۲نفر برادر و ۷۴۷ نفر خواهر هستند.

اسدی افزود: در رشته ریاضی و فنی که پنج شنبه صبح برگزار می شود ۱۱۶ نفر که ۶۹ نفر برادر و ۴۷ نفر خواهر هستند و ۵ درصد از مجموع شرکت کنندگان را تشکیل می دهد حضور دارند.

وی ادامه داد: در رشته علوم انسانی نیز ۴۰۹نفر که ۲۱۸ نفر برادر و ۱۹۱ نفر خواهر هستند و ۱۸ درصد از کل را تشکیل می دهند در صبح پنج شنبه به رقابت می پردازند.

اسدی افزود: در رشته هنر ۶۶ نفر که ۲۴ نفر برادر و ۴۲ نفر خواهر و در مجموع سه درصد را شامل می شوند در پنج شنبه بعد از ظهر در کنکور سراسری شرکت می کنند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده ادامه داد: در رشته زبان های خارجی نیز ۲۰۱ شرکت کننده که ۱۲۱ نفر برادر و ۸۰ نفر خواهر هستند و ۹ درصد را تشکیل می دهند در جمعه بعد از ظهر به رقابت می پردازند.

وی افزود: کنکور سراسری سال۹۵ در دانشگاه پیام نور،هنرستان های خوارزمی وشکوه و دبیرستان های شهید مفتح،اسوه و علم و دانش برگزار می شود.

اسدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: هماهنگی لازم با ادارات مرتبط انجام شده است و امیدوارم دانش آموزان کنکوری با آرامش بتوانند در این رقابت بزرگ علمی شرکت کنند و البته نتیجه خوبی نیز بگیرند.