بزرگ‌ترین دغدغه کشور، نبود اشتغال است/بیداد کردن بیکاری در خدابنده

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه امروز بزرگ‌ترین دغدغه کشور به ویژه جوانان نبود اشتغال است، تصریح کرد: در حال حاضر بیکاری در سطح شهرستان خدابنده نیز همچون بسیاری از نقاط بیداد می‌کند. به گزارش اشراق۲۴،جمشید خانی،دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان خدابنده اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار سال‌جاری را با […]

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه امروز بزرگ‌ترین دغدغه کشور به ویژه جوانان نبود اشتغال است، تصریح کرد: در حال حاضر بیکاری در سطح شهرستان خدابنده نیز همچون بسیاری از نقاط بیداد می‌کند.۱۳۹۳۰۸۲۰۲۰۵۰۳۱۶۶۰۴۰۶۴۳۴۴

به گزارش اشراق۲۴،جمشید خانی،دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان خدابنده اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار سال‌جاری را با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مطرح کرده‌اند که نشان دهنده بزرگ‌ترین دغدغه جامعه در این حوزه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امروز بزرگ‌ترین دغدغه کشور به ویژه جوانان نبود اشتغال است، تصریح کرد: در حال حاضر بیکاری در سطح شهرستان خدابنده نیز همچون بسیاری از نقاط بیداد می‌کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در صورت ایجاد اشتغال برای جوانان، آنها هرگز به دنبال مشاغل کاذب نخواهند رفت، اضافه کرد: انتخاب شعار سال هم توسط مقام معظم رهبری با توجه به اشرافیت آنها بر مسائل، متناسب با اقتضا بوده است.

خانی با تاکید بر اینکه امروز شغل‌های کاذب بیشتر شده است، افزود: وضعیت مردم از نظر اقتصادی هم در شرایط مناسبی نبوده و در حد بسیار پایینی قرار دارد.

وی یادآور شد: تولید و اشتغال برای جوانان اهمیت بالایی دارد، اما متاسفانه یک‌سری قوانین دست و پاگیر برخی از وزارت‌خانه‌ها و بانک‌ها موجب شده دست فعالان برای تولید بسته شود و دولت و مسؤلان باید در این راستا راهگشا باشند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه برخی از مسؤولان دولتی اقتصاد مقاومتی را با ارائه آمار اشتباه گرفته‌اند، ادامه داد: در حالی که اگر اقتصاد مقاومتی به درستی محقق می‌شد، موضوع اشتغال رفع می‌شد و جوانان دچار مشکلات نمی‌شدند.