برگزاری نمایشگاه کتاب در خدابنده+تصاویر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده گفت: 10 هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف در نمایشگاه کتابی که با همکاری کتابفروشی قائم در فرهنگ سرای شهر قیدار برپا شده است عرضه می شود.محمد برجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: 10 هزار جلد کتاب […]

IMG_6528IMG_6524IMG_6526IMG_6525رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده گفت: 10 هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف در نمایشگاه کتابی که با همکاری کتابفروشی قائم در فرهنگ سرای شهر قیدار برپا شده است عرضه می شود.محمد برجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: 10 هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف در نمایشگاه کتابی که با همکاری کتابفروشی قائم در فرهنگ سرای شهر قیدار برپا شده است عرضه می شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ کتابخوانی است افزود: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات مختلف فرهنگی و هنری،اجتماعی،داستانی و رآنی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه مذکور برای عموم آزاد است، گفت: طبق برنامه کتاب‌های نمایشگاه با تخفیف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان خدابنده از برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: بازدید عموم از این نمایشگاه از ساعت هفت صبح تا 7 عصر آزاد است.

این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های کتاب در بخش‌ها و شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه‌های کتاب در بخش‌ها به صورت اهدای کتاب در بین مردم برگزار می‌شود.

برجی ادامه داد: كتاب يكي از زيباترين و مهم ‏ترين جلوه ‏هاي فرهنگي و از گرانسنگ ‏ترين پديده ‏ها و ميراث بشري است و شكوه اين ارزش را بايد در تابش اَلَّذي عَلَّمَ بِالقَلَم جستجو كرد زيرا خداوند يگانه به قلم و حرمتش سوگند ياد كرده و معجزه هميشه جاويد آخرين سفير سعادت را كتاب آسماني دانسته است.

این مسئول خاطر نشان كرد: خواندن يك كتاب، هجي كردن كلمات آن است، كتاب خواندن، فهميدن است و فرد با خواندن كتاب بايد نور دانستن را در خود احساس كرده و پرده از ندانستني‌هايش كنار رود و اين حس در فرد جوشش كند كه چيزي به دست آورده‌ و رازي برايش گشوده شده است.