برگزاری دوره توجیهی و آموزشی نرم افزار جدید امور مشترکین در آبفای خدابنده +تصاویر

 دوره توجیهی ویژه کارکنان و پیمانکاران سامانه ۱۲۲ و دوره آموزشی نرم افزار جدید امور مشترکین در آبفای شهرستان خدابنده با حضور مسئولان استان زنجان برگزار شد. به گزارش اشراق۲۴،در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب در کمترین زمان ممکن،باحضور سلطانی،مسئول مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب استانم زنجان و […]

۲۱ دوره توجیهی ویژه کارکنان و پیمانکاران سامانه ۱۲۲ و دوره آموزشی نرم افزار جدید امور مشترکین در آبفای شهرستان خدابنده با حضور مسئولان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش اشراق۲۴،در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب در کمترین زمان ممکن،باحضور سلطانی،مسئول مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب استانم زنجان و کارشناسان بهره برداری خدابنده دوره توجیهی آشنایی با نرم افزار مرکز ١٢٢، فن بیان و سخنوری با شهروندان با هدف ارتقای سطح معلومات و آگاهی کارکنان در آبفای خدابنده برگزار شد .

در این دوره کاربران با نحوه دریافت حوداث و اتفاقات ، اعزام اکیپ ، ثبت فعالیت های روزانه و ارئه گزارش آشنا شدند و همچنین کارکنان و پیمانکاران این مرکز در این دوره توجیهی ، ضمن آشنایی با مباحث مربوطه، به بحث و تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود با یکدیگر پرداختند.

امروز همچنین با حضور صفیلو ،مرادیان و ذولفخانی از آبفای استان زنجان کارگاه آموزشی نرم افزار جدید امور مشترکین در آبفای شهرستان خدابنده برگزار شد.

موسوی،مدیر آبفای شهرستان خدابنده درباره این دوره گفت : در این دوره آموزشی روسای شهرهای تابعه و کاربرهای رایانه حوزه مشترکین شرکت داشتند که شرکت کنندکان با نحوه کار با این نرم افزار جدید آشنا شدند.

وی در ادامه افزود: این دوره به منظورآشنایی کارکنان با نرم افزار جدید در طی یک روز برگزار شد.

مدیر آبفای شهرستان خدابنده ادامه داد: : با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین ، انتظار می رود استفاده از این نرم افزار باعث جلب رضایت مشترکین ( طرح تکریم ارباب رجوع ) در جهت ارائه خدمات مختلف در این امور انجام گیرد .

شایان ذکر است که این نرم افزار در شهرهای قیدار ، سجاس ، سهرورد ، زرین رود و گرماب راه اندازی شده است.