برجام،عامل بارز شدن حقانیت نظام اسلامی ایران شد/تضعیف کشورهای اسلامی سرلوحه کار آمریکا و استکبار است

امام جمعه شهر زرین رود خدابنده گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نباید به آمریکا و استکبار اعتماد داشت و بد عهدی آنان برای این مردم مجددا محرز شد و آمریکا شیطان بزرگ است که هیچ وقت به قول و قرار خود عمل نمی کند و این برای ملت آشکار شد . حجت الاسلام عیوضی […]

DSCN6752 امام جمعه شهر زرین رود خدابنده گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نباید به آمریکا و استکبار اعتماد داشت و بد عهدی آنان برای این مردم مجددا محرز شد و آمریکا شیطان بزرگ است که هیچ وقت به قول و قرار خود عمل نمی کند و این برای ملت آشکار شد .

حجت الاسلام عیوضی امام جمعه شهر زرین رود خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ به مناسبت فرا رسیدن سالگرد توافق هسته ای(برجام)توافقی که صورت گرفت و ایران به تعهدات خود به صورت جامع و کامل عمل کرده است ولی طرف مقابل پس از گذشت یکسال نه تنها تحریم های ناجوانمردانه را بر نداشته اند بلکه خواسته های دیگری نیز دارند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری نباید به آمریکا و استکبار اعتماد داشت و بد عهدی آنان برای این مردم مجددا محرز شد و آمریکا شیطان بزرگ است که هیچ وقت به قول و قرار خود عمل نمی کند و این برای ملت آشکار شد .

امام جمعه زرین رود ادامه داد: یک بار دیگر حقانیت این نظام بارز شد و ضمن حمایت از مسئولین امر از آنان درخواست می شود که حق و حقوق این ملت را به طور جد پیگیری کنند.

وی با اشاره به به وقایع هفته گذشته در ترکیه و کودتای نافرجام صورت گرفته عنوان کرد: باید به انتخاب مردم احترام گذاشته شود و تضعیف کشورهای اسلامی سرلوحه کار آمریکا و استکبار بوده و نقش آمریکا و آل شعود در این قضیه کاملا آشکار شد.

امام جمعه زرین رود با اشاره به حوادثی که برای مسلمانان کشمیر اتفاق افتاده از دولت هندوستان خواست این موضوع را به صورت صحیح مدیریت کنند و بر ضرورت دفاع از مظلومین تاکید کرد و افزود: هر جا ظلمی باشد بایستی در برابر آن ایستادگی کرد.

عیوضی در پایان سخنان خود جنایت هولناک تکفیری ها در ذبح کودک ۱۲ ساله و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی را مایه تاسف بسیار دانست و این جنایت دردمنشانه را به شدت محکوم کرد و از سکوت سازمان های به ظاهر مدافع حقوق بشر انتقاد کرد.