باید از جوانان پژوهشگر حمایت شود/دیدار پژوهشگران سپاه خدابنده با امام جمعه قیدار+تصاویر

امام جمعه قیدار در جمع پژوهشگران بسیجی گفت: جوانان ما از نظر علمی و پژوهشی بسیار قوی هستند و باید از آنها حمایت شود. به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت هفته پژوهش جمعی از پژوهشگران سپاه خدابنده با امام جمعه قیدار دیدار کردند. در ابتدا رسول اکبری فرمانده سپاه خدابنده به ایراد سخن پرداخت و گزارش […]

امام جمعه قیدار در جمع پژوهشگران بسیجی گفت: جوانان ما از نظر علمی و پژوهشی بسیار قوی هستند و باید از آنها حمایت شود.

به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت هفته پژوهش جمعی از پژوهشگران سپاه خدابنده با امام جمعه قیدار دیدار کردند.

در ابتدا رسول اکبری فرمانده سپاه خدابنده به ایراد سخن پرداخت و گزارش عملکردی از فعالیت های علمی و پژوهشی ارائه کرد و گفت: اجرای پروژه های افکار سنجی در سطح شهرستان،تشکیل هسته های علمی در پایگاه های مقاومت بسیج،برگزاری کلاسهای تقویتی برای دانش آموزان در طول تابستان،شناسائی و جذب اعضا فعال در زمینه علمی و پژوهشی و معرفی آنها به معاونت پژوهشی استان برای حمایت مالی،تشکیل تیم اندیشه ورزی برای کارکنان،شناسائی مبتکران و مخترعان و معرفی آنها به استان از جمله این فعالیت ها است.

وی با بیان اینکه دو سال پی در پی معاونت علمی و پژوهشی سپاه خدابنده در سپاه استان زنجان حایز رتبه نخست شده است افزود: گردآوری اطلاعات بومی برای چاپ آنها در نشریه افق دانش،جمع آوری تجربیات موفق کارکنان و چاپ تجربه آنها در کتاب تجربه نگاری استان از دیگر فعالیت ها محسوب می شود.

در ادامه حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار با تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: علم و پژوهش یکی از مقوله های بسیار مهم در جوامع به شمار می رود که در گذشته مورد غفلت واقع می شد ولی در حال حاضر اهمیت و نقش و جایگاه آن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: برای مقابله با دشمن باید مجهز به علم و پژوهش باشیم و علم سلطان است و اگر آن را داشته باشیم غلبه پیدا می کنیم و گرنه مغلوب خواهیم شد و در جهان امروزی همه پیشرفت ها که در زمینه های مختلف صورت می گیرد مرهون علم و پژوهش است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: در حال حاضر آسمان یران برای همه دشمنان ناامن است و این امر بخاطر پیشرفت های ما در صنعت موشکی و هوایی است که همه اینها نتیجه تلاشها و  پژوهش های جوانان این مرز و بوم است.

وی افزود: محوری ترین سخنان رهبری در سه سال اخیر حول اعتماد به جوانان می چرخد و جوانان ما از نظر علمی و پژوهشی بسیار قوی هستند و باید از آنها حمایت شود لذا اگر به جوانان بها بدهیم و جوان گرایی را سر لوحه کارها در کشور قرار دهیم کشور ما گلستان می شود و در همه زمینه ها موفق خواهیم شد.

امام جمعه قیدار تاکید کرد: در حال حاضر ملاک ارزشیابی هر کشوری از نظر سطح علمی آن، تعداد مقالات و کتابهای چاپ شده و پژوهش های انجام شده است.

در پایان از چند نفر از بسیجیانی نمونه در حوزه های علمی و پژوهشی تجلیل شد.