باز هم زباله و عدم نظارت و مدیریت در حوزه شهری قیدار!

مسئولین شهرداری قیدار چرا فکری برای زباله های رها شده شهری نمی‌کنند؟

دو روز قبل در داخل شهر قیدار، در خیابان سهروردی (خیابان شرکت نفت) قیدار در سمت چپ این خیابان، جنب پیتزافروشی خورشید خانم، یک قطعه زمین خالی مملو از دنیای زباله، نظرم را جلب کرد.

نگاهی میدانی انجام دادم، یکی از مغازه‌داران آن محوطه در آنجا بود، از وی علت این قضیه را جویا شدم.

این شهروند قیداری درباره تجمع این زباله ها گفت: به شهرداری اطلاع داده‌ایم و شهرداری جهت نصب فنس کشی، پایه های آن را نصب کرده است و همانطور به حال خویش رها شده است و شهرداری پیگیر این قضیه نیست و این محل تبدیل به زباله دان این خیابان شده است.

وی افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی مواقع این مکان، محلی برای تجمع و جولان معتادان شده است و بعضی وقتها می‌بینیم که اینجا در حال خواب هستند و ضمن اینکه خطر سلامتی اهالی این منطقه را به خطر خواهد انداخت، باعث ناامنی نیز می‌شود.

این شهروند قیداری بیان داشت: به مقامات شهرداری اطلاع داده‌ایم اما متاسفانه هیچ‌گونه اقدامی نشده است و همچنان این مشکل پابرجا است و حل نشده است.

وی افزود: متاسفانه بعضی از شهروندان نیز بویژه شبها، زباله‌های خود را در این محل رها‌سازی می‌کنند و این بس جای تامل دارد!!!

این شهروند قیداری از گوشی خود یک عکس برایم نشان داد که در آن یک معتاد در این مکان در بین این زباله‌ها،در حال خوابیدن بود و جای نگرانی است که چرا مسئولین نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند.

متاسفانه از این گونه موارد ومعضلات شهری در جای جای نه تنها کشورمان، بلکه در سطح جهان وجود دارد و این امر نیازمند مدیریت و نظارت مسئولین ذیربط و خود مردم است و هرکس باید وظیفه خود را نسبت به پاکیزگی و سلامت جامعه و آلوده نکردن محیط زندگی و محیط زیست انجام دهد.

لذا از مجموعه خدوم شهرداری و مدیریت شهرداری قیدار درخواست داریم نسبت به پاکسازی این محل و اتمام فنس کشی این مکان اقدام عاجل کند تا شاهد نخریختن زباله و جولان دهی معتادین متجاهر در این مکان نباشیم.

امید است تک تک ما به همان جمله زیبا «شهر ما خانه ما»جامه عمل بپوشانیم و با مشارکت یکدیگر و البته همیاری و همکاری مسئولین شهرمان، شهری زیبا و تمیز داشته باشیم.

احمد خانی