افزایش ۱۰۲درصدی طرح رضوان در خدابنده/عملکرد مشارکت های مردمی در خدابنده تشریح شد

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده گفت:  طرح رضوان برای ۲۶مورد احداثی و ۱۵مورد انشعابات با رشد ۱۰۲درصدی نسبت به سال گذشته در این شهرستان محقق شده است. ذبیح اله غفاری رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, […]

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده گفت:  طرح رضوان برای ۲۶مورد احداثی و ۱۵مورد انشعابات با رشد ۱۰۲درصدی نسبت به سال گذشته در این شهرستان محقق شده است.

ذبیح اله غفاری رئیس کمیته امداد شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافته است.

وی با اشاره به آمار و عملکرد مشارکت های مردمی در شهرستان خدابنده افزود: در ۸ماهه امسال طرح صدقات برای ۲۷هزار و ۷۲۱نفر اجرا شد و نسبت به سال گذشته ۸درصد رشد داشته است و طرح اکرام ایتام نیز برای ۳۴۹یتیم از هزار و۳۷۲حامی با رشد ۶۵ درصدی اجرایی شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خدابندهادامه داد: طرح زکات در دو بخش زکات در ۲۳۰روستا با رشد ۳۳۶درصدی و زکات فطره در۲۵۰مسجد با رشد ۸۱ درصدی انجام شده است و همچنین طرح محسنین و یاسین برای ۹۲۵حامی با ۱۹۲نفر از محسنین با رشد ۸۰ درصدی اجرا شد.

وی افزود: طرح رضوان برای ۲۶مورد احداثی و ۱۵مورد انشعابات با رشد ۱۰۲درصدی محقق شد و سائر طرح ها برای ۵۹۰نفر با رشد ۴۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته انجام شده است و هفت پایگاه با رشد ۱۰۸درصدی صدقه برای سلامتی امام زمان (عج)جمع آوری شد.

غفاری ادامه داد: طرح کمک به آزادی زندانیان بدهکار برای ازادی یک نفر با رشد ۱۰۰درصدی به مبلغ دو میلیون و ۵۵۰هزار تومان نیز انجام شده است و اطعام افطاری با رشد ۴۷درصدی برای حدود ۱۲هزار و ۲۲۲نفر در شهرستان خدابنده برگزار شد.

وی افزود: جشن نیکوکاری با رشد ۱۰۰درصدی در هفت پایگاه ثابت این شهرستان برگزار شد و مبلغ یک میلیون ۴۹۴هزار و ۵۰۰تومان نیز جمع آوری شد و همچنین طرح مفتاح الجنه با رشد ۴۰۴درصدی برای هزار و ۲۱نفر اجرا شد.

این مسئول ادامه داد: جشن عاطفه ها با رشد ۱۸ درصدی در ۱۲پایگاه ثابت و ۲۵۶ پایگاه سیار نیز انجام شد و مبلغ ۲۷۷ میلیون و ۶۴۰هزار و ۸۵۰تومان نیز جمع آوری شد و جمع کل درآمد در مدیریت این شهرستان با رشد ۹۹درصدی به مبلغ ۴میلیارد و ۴۲۲میلیون ۵۵۷هزار و ۵۶۱تومان می رسد و از مبالغ ذکر شده ۱۴۷میلیون تومان بابت درآمدهای سه مرکز نیکوکاری بوده است.