افزایش تصادفات، در برخی محورهای شهرستان خدابنده ناشی از نبود زیر ساخت های لازم است

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: افزایش تصادفات، در برخی از محورهای مواصلاتی این شهرستان ناشی از نبود زیر ساخت های لازم و امکانات جاده ای است. به گزارش اشراق آنلاین،باب الله فتحی افزود: ناکافی بودن زیرساخت ها و امکانات جاده بویژه در محورهای ارتباطی ابهر – قیدار – خورخوره و سلطانیه – قیدار – کبودرآهنگ موجب […]

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: افزایش تصادفات، در برخی از محورهای مواصلاتی این شهرستان ناشی از نبود زیر ساخت های لازم و امکانات جاده ای است.

81429987-6147189به گزارش اشراق آنلاین،باب الله فتحی افزود: ناکافی بودن زیرساخت ها و امکانات جاده بویژه در محورهای ارتباطی ابهر – قیدار – خورخوره و سلطانیه – قیدار – کبودرآهنگ موجب افزایش تصادفات جاده ای و ایجاد خسارت های جبران ناپذیر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شده است.

وی یادآورشد: نقش عامل انسانی در بروز تصادفات جاده ای غیرقابل انکار است.

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: عدم توجه به زیرساخت ها و رفع نقاط حادثه خیز موجود در مسیر ارتباطی راه های ارتباطی ابهر – قیدار – خورخوره و سلطانیه – قیدار – کبودرآهنگ، از عوامل تاثیرگذار در افزایش روند تصادفات می باشد.

فتحی تاکید کرد: این مهم علاوه بر تحمیل خسارت های اقتصادی کلان، باعث اعتراض گسترده مردم شهرستان خدابنده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محورهای مواصلاتی این شهرستان، ارتباط شمال به جنوب و شمالغرب به مرکز کشور را به عنوان کوتاهترین و سهل ترین مسیر ممکن برقرار کرده، افزایش روزافزون ترافیک عبوری از شهرستان خدابنده را در پی داشته است.

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: اهمیت و ضرورت توجه جدی به راههای ارتباطی، اصلاح نقاط حادثه خیز، رفع نواقص و نیازمندی های جاده ها به تابلو و علایم هشدار دهنده و کنترلی را دو چندان کرده است.

فتحی خاطرنشان کرد: با حمایت های استاندار زنجان، شاخص بهره مندی راههای آسفالت شهرستان خدابنده در سال گذشته 65 درصد بود که امسال این رقم به 75 درصد افزایش یافته است.

شایان ذکراست شهرستان خدابنده دارای یکهزار و 286 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.