افتخار آفرینی دانش آموزان خدابنده در مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری

مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: ۵ دانش آموز خدابنده ای در مسابقات فرهنگی وهنری مرحله کشوری که در شهر نیشابور برگزار شد افتخار آفریدند.به گزارش اشراق۲۴،پنج دانش آموز خدابنده ای در مسابقات فرهنگی وهنری مرحله کشوری که در شهر نیشابور برگزار شد افتخار آفریدند. علی اسدی مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک به این دانش […]

Picture1مدیر آموزش و پرورش خدابنده گفت: ۵ دانش آموز خدابنده ای در مسابقات فرهنگی وهنری مرحله کشوری که در شهر نیشابور برگزار شد افتخار آفریدند.به گزارش اشراق۲۴،پنج دانش آموز خدابنده ای در مسابقات فرهنگی وهنری مرحله کشوری که در شهر نیشابور برگزار شد افتخار آفریدند.

علی اسدی مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک به این دانش آموزان گفت:علی محمدی  و علی حسینی از دبیرستان نمونه دولتی مهر مقام دوم کشوری در رشته نشریه الکترونیکی ،حامد امیرلو از دبیرستان نمونه دولتی مهر مقام سوم کشوری در رشته طراحی با مداد ، فائزه فیضی از هنرستان شکوه مقام دوم کشوری در رشته طراحی قلم فلزی و افسانه حسینی از دبیرستان نمونه دولتی رسالت در رشته وبلاگ نویسی مقام برتر کشوری را کسب کردند و افتخاری دیگر برای خدابنده خلق کردند.

وی افزود: سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور در بخش پسران تا ۲۴ مرداد ماه و در بخش دختران از ۲۵ تا ۲۹ مردادماه  در نیشابور برگزارشد.

مدیر آموزش و پرورش خدابنده با قدردانی از تلاش تمامی معاونان، مربیان و پرچمداران تربیت اسلامی در ادارات و مراکز آموزشی شهرستان خدابنده و مناطق ۴گانه  تصریح کرد: امید است با برنامه ریزی دقیق و منسجم در سال تحصیلی آینده شاهد موفقیت ها و پیشرفت های همه جانبه در عرصه ی فعالیت های پرورشی باشیم.