افتتاح چندین مرکز بهزیستی در خدابنده+تصاویر

به مناسبت دهه فجر،چندین مرکز بهزیستی با حضور مدیر کل اداره بهزیستی استان زنجان به همراه معاونان و مسئولان شهرستان خدابنده در قیدار افتتاح شد. به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت دهه فجر،چندین مرکز بهزیستی با حضور محمدی مدیر کل اداره بهزیستی استان زنجان به همراه معاونان ،میرزایی فرماندار و دیگر مسئولان ادارات شهرستان خدابنده در […]

به مناسبت دهه فجر،چندین مرکز بهزیستی با حضور مدیر کل اداره بهزیستی استان زنجان به همراه معاونان و مسئولان شهرستان خدابنده در قیدار افتتاح شد.

به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت دهه فجر،چندین مرکز بهزیستی با حضور محمدی مدیر کل اداره بهزیستی استان زنجان به همراه معاونان ،میرزایی فرماندار و دیگر مسئولان ادارات شهرستان خدابنده در شهر قیدار افتتاح شد.

برای راه اندازی این کارگاه خیاطی ۷۵ میلیون تومان هزینه شده است که مبلغ ۱۰ میلیون تومان آن توسط مدیر کل بهزیستی استان زنجان پرداخت شده است و ما بقی توسط خیرین شهرستان خدابنده تقبل شده است و تنها مشکل این کارگاه بازاریابی است.

انجمن نابینایان شهرستان خدابنده در شهر قیدار با کمک و همت بخشدار بخش مرکزی و خیرین به بهره برداری رسید و ۵۰ درصد مدال اوران استان زنجان از نابینایان این شهرستان هستند و این مرکز برای کمک به اشتغالزایی نابینایان افتتاح شد و با هدف بالفعل کردن توانایی های بالقوه این افراد آغاز به کار کرد.

مهد کودک فرشتگان شهر قیدار با هزینه کرد ۴ میلیون تومان با همکاری هفت مربی به صورت همه روزه بجز روزهای تعطیل افتتاح شد و در حال حاضر یکی از فعالترین و بهترین مهدهای کودک در سطح شهرستان خدابنده به شمار می رود.

مرکز سلامت روان محلی قیدار با هزینه کرد شش میلیون تومان افتتاح شد که به طور مستقیم برای دو نفر اشتغالزایی کرده است و طرح غربلگری در این مرکز برای کودکان ۵تا۶سال مضطرب انجام می شود و پس از ارائه مشاوره اولیه به مراکز تخصصی مشاوره و روان پزشک ارجاع داده می شود.

مرکز مشاوره خانواده تخصصی ارمغان مهر با هزینه کرد ۹ میلیون تومان با محوریت زوج درمانی برای حل مشکلات آنها افتتاح شد و از این طریق برای دو نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است و زوج هایی که می خواهند طلاق بگیرند از طریق دادگستری به این مرکز ارجاع داده می شوند.

انتهای پیام/