اشتغالزائی ۵۰ نفر در خدابنده در هفته دولت/هفته دولت بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد دولت است/آغاز هفته دولت در خدابنده+تصاویر

فرماندار خدابنده در دیدار جمعی از مسئولان با امام جمعه قیدار که به مناسبت هفته دولت انجام شد گفت: با به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌ها در هفته دولت، زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر در شهرستان خدابنده فراهم می‌شود. به گزارش اشراق۲۴،امروز به مناسبت آغاز هفته دولت،جمعی از مسئولان شهرستان خدابنده در دفتر امام جمعه قیدار حضور […]

DSCN7399DSCN7389DSCN7388DSCN7382DSCN7379DSCN7369DSCN7368DSCN7366فرماندار خدابنده در دیدار جمعی از مسئولان با امام جمعه قیدار که به مناسبت هفته دولت انجام شد گفت: با به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌ها در هفته دولت، زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر در شهرستان خدابنده فراهم می‌شود.

به گزارش اشراق۲۴،امروز به مناسبت آغاز هفته دولت،جمعی از مسئولان شهرستان خدابنده در دفتر امام جمعه قیدار حضور یافتند.

باب‌الله فتحی فرماندار خدابنده در این دیدار با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح عمرانی و صنعتی و کشاورزی در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امسال در شهرستان خدابنده ۶۴ پروژه به مناسبت هفته دولت افتتاح، کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: مجموعه کل سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها ۳۸۸ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال اعلام شده است و برای آغاز عملیات اجرایی ۹ پروژه اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریال صرف شده است.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری شده در هفته دولت با اعتبار۲۳۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید ابراز کرد: در بخش سرمایه‌گذاری ۵ پروژه سرمایه‌گذاری به ثبت رسیده که مجموع اعتبار صرف شده برای آنها ۱۳۰ میلیارد ریال است.

فتحی عنوان کرد: با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر در شهرستان خدابنده فراهم می‌شود و یکی از این پروژه‌های سرمایه‌گذاری مربوط به بخش نساجی است که مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه ۴ طرح مدنظر برای هفته دولت مربوط به بخش کشاورزی است خاطرنشان کرد: میزان اعتبار صرف شده برای عملیاتی شدن این طرحها ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: در بخش مسکن محرومان در شهر کرسف هشت واحد مسکونی با اعتبار بیش از ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و هشت واحد مسکن محرومان با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

فتحی گفت: در بخش ورزش عملیات اجرایی یک پروژه ورزشی با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد آغاز می‌شود و در بخش آموزش، ۶ پروژه با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و در بخش بهداشت،پنج پروژه داریم که عملیات اجرایی سه مورد از پروژه‌ها آغاز و ۲ پروژه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار نیز عنوان کرد: هفته دولت یادآور شهادت دو ستاره پر فروغ آسمان خدمت و تلاش صادقانه است دولت شهید رجائی و باهنر نخستین دولت مکتبی بود که در دوره ای بحرانی تمام تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب انجام داد.

وی افزود: آنچه یاد و خاطره این دو رادمرد سرافراز را برای همیشه بر ذهن ها حک کرد خدمت خالصانه و صادقانه آن ها بود. و این دو بزرگوار باید برای همیشه الگوی دولتمردان باشد و مردم را به عنوان ولی نعمتان خود بدانند و این نعمت را قدر بدانند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای محاسبه و ارزیابی دولت است در ارزیابى کارنامه دولت رعایت انصاف و عدالت لازم است و باید از هرگونه سیاه‏نمایى یا سفیدنمایى در ارائه کارنامه دولت دوری نمود چرا که رفتار غیر منصفانه و غرض‏ورزى در هر زمانى علیه دولت ناپسند است.

وی افزود:  این که فرمودند خود را محاسبه کنید قبل از آن که محاسبه شوید فقط به عرصه زندگی فردی منحصر نمی شود بلکه باید دولت خودش عملکرد خود را بررسی و محاسبه کند و براى این که در ارزیابی عملکرد دولت رفتار منصفانه‏اى، داشته باشیم بهترین کار این است که ارزیابى عملکرد بر اساس نظرات و توصیه ‏هاى رهبر معظم انقلاب اسلامى صورت بگیرد و فرمایشات رهبر انقلاب، معیار انصاف، عدالت است مى‏توان بر اساس توصیه‏هاى ایشان، کارنامه دولت‏هاى مختلف را سنجید.

سپس مسئولان در حرم قیدار نبی(ع)حاضر شدند و هفته دولت را از کنار مرقد مطهر این پیامبر آغاز کردند و در ادامه حجت الاسلام محمدی رئیس اداره اوقاف خدابنده گزارشی از عملکرد این اداره و طرح های در دست اقدام ارائه کرد.