استقرار نظام اسلامی،هدف اصلی انقلاب بود/ اگر کسی امروز در مقابل ولایت فقیه قرار گیرد طلحه و زبیر زمان است

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی خارج ساختن مردم از دست حکومت طاغوت و براندازی حکومت استبداد و استقرار نظام اسلامی بود. به گزارش نسیم اشراق حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: برافراشتن تابلوی ضرورت نقد از سوی کسانی که کمترین انتقادی […]

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی خارج ساختن مردم از دست حکومت طاغوت و براندازی حکومت استبداد و استقرار نظام اسلامی بود.

به گزارش نسیم اشراق حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: برافراشتن تابلوی ضرورت نقد از سوی کسانی که کمترین انتقادی را بر نمی تابند و نقد را با تندی و گاها با ناسزا جواب می دهند برازنده نیست.
وی افزود: معصوم به کسی گفته می شود که از اول تا آخر عمرش نه خطا، نه اشتباه به عمد یا سهو از او سر نمی‌زند؛ همه گفتار و رفتار او حجت است و چنین شخصی قابل نقد نیست.
امام جمعه قیدار ادامه داد: از مسئولان و سیاستمداران انتظار داریم که اعتقادات به حق، مستند و مستدل دینی را در مسلخ اهداف جناحی و سیاسی قربانی نکنند.
وی با اشاره به آغاز جشن های انقلابو دهه مبارکه فجر اظهار کرد: همان کاری که با ظهور و بعثت رسول گرامی صلی الله علیه و اله در حجاز پدید آمد، در ادامه بعثت و غدیر و عاشور با قیام خلف صالح و فرزند صالح آن حضرت و عبد صالح، امام راحل(رضوان الله علیه) در ایران پدید آمد.
وی افزود: هدف اصلی انقلاب اسلامی خارج ساختن مردم از دست حکومت طاغوت و براندازی حکومت استبداد  استقرار نظام اسلامی بود این که قانون غیر الهی حکومت نکند شخص غیر مسلمان حکومت نکند ارزشهای غیر اسلامی معتبر نباشد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: استقلال، آزادى و جمهورى اسلامى از مهمترین دستاوردهاى انقلاب اسلامى است و استقلال مهمترین ارمغان انقلاب اسلامى براى کشور ما بوده و به حیات و تاریخ ملت ما در عصر حاضر ارزش بخشیده است.
وی افزود: پس یکی از مهمترین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور ارائه الگوی حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه است، به همین دلیل در طول چهار دهه،کشتی انقلاب اسلامی در دریای متلاطم و سرشار از خطرات سهمگین با وجود مواجهه با انواع تهدیدها و تحریم ها توانسته به خوبی راه خود را طی کند و قله های موفقیت را در عرصه های مختلف فتح کند و الگوی کشورهای منطقه و سراسر جهان شود .
آامام جمعه قیدار ادامه داد: مریکا می گوید یکی از بلاهایی که این انقلاب بر سر ما آورده این است که نه تنها بعد از مرگ اتحاد جماهیر شوری نگذاشت تنها ابر قدرت باشم شاخص های ابرقدرتی را هم از ما گرفته شاخص های ابرقدرتی سه چیز است یکی این که بتواند فیصله دهنده حوداث جهانی باشد دوم این که بتواند حوادث جهان را به نفع خود مدیریت نماید و سوم این که بتواند رقیب را مهار کند هر سه شاخصه را جمهوری اسلامی از دست آمریکا خارج ساخته آمریکا الان نمی تواند حوادث جهان را به نفع خود مدیریت کنند
وی افزود: استکبار الان می بیند انقلاب اسلامی ایران آرام آرام جانش را دارد می گیرد لذا به فکر تغییر باورها هستند به فکر سرباز گیری از خود جبهه اسلامی هستند ،در صدر اسلام آنجا توانستند جبهه اسلام را بشکنند که از خود جبهه اسلام استفاده کردند و سرباز گیری کردند در جنگ صفین بعد از ۱۶ ماه معاویه در آستانه شکست حتمی در مشاوره با مشاورش به این نتیجه رسید که سپاه علی را نمی شکند مگر سپاه علی  لذا آتش بس را پذیرفتند حکم و مذاکره کننده را خود سپاه علی بر حضرت تحمیل کرد و نتیجه آن شد که نباید می شد این ها هم به این نتیجه رسیدند که انقلاب را از درون گرفتار کنند و عده ای هم بازیگر و هنر پیشه این طرح هستند.
امام جمعه قیدار ادامه داد: مهمترین ابزار دشمن در این زمینه فضای مجازی است، وقتی تحرکات دشمن را در فضاى مجازى رصد می کنیم نشان مى دهد که آنان به‏ دنبال تغییر باورها و اعتقادات و ارزش‏هاى جامعه اسلامى و انقلابى ما هستند و در زمینه فضاى مجازى، لشکرى مجهز و گسترده تدارک دیده‏ اند.

وی افزود: فضای مجازی اهرمى است که در انقلاب‏هاى رنگى در اختیار بنیاد سوروس و سازمان‏هاى غیردولتى وابسته قرارگرفت و رهبران احزاب و جنبش‏هاى مرتبط با دولت‏هاى غربى، بیشترین بهره را از آن بردند.
امام جمعه قیدار ادامه داد: فضای مجازی به اندازه ای مهم است که مقام معظم رهبری فرمودند: «مجاهدت در مورد این پدیده، مثل مجاهدت براى اصل انقلاب است و اگر مسؤولیت رهبرى بر دوشم نبود، حتما مسؤولیت این شورا را بر عهده می‏گرفتم.»
وی افزود: مقام معظم رهبری معتقدند که باید فضاى مجازى را مدیریت کرد و کنترل آن‏را در دست گرفت و از برخوردهاى انفعالى پرهیز کرد،معظم ‏له در آذر سال ۱۳۹۱ در دیدار اعضاء شوراى عالى انقلاب فرهنگى فرمودند: «اینترنت یکى از نعم بزرگ الهى است، اما در عین حال یک نقمت بزرگ هم هست؛ یعنى یک چاقوى دو دم و خطرناک… اینترنت الان مثل یک جریان افسار گسیخته است… این مثل آن است که کسى یک سگ وحشى را بیاورد، بگویند قلاده‏ اش کو؟ بگویند سفارش کرده‏ ایم آهنگر قلاده را بسازد!»
امام جمعه قیدار ادامه داد: همه مسوولان ، نخبه گان و خواص و  دست اندرکارانی که به نوعی صاحب قدرت و منصب و فکر هستند، باید در جهت رساندن این کشتی به مقصد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند .

وی افزود: اگر به هر دلیلی کسانی در نیمه راه دچار خستگی و یا دچار رکود روحی ،فکری  و یا سیاسی شوند ، قطعا خللی به این حرکت توفنده وپر شتاب وارد نخواهند ساخت .

امام جمعه قیدار ادامه داد: تنها مسئله ای که اتفاق می افتد، این است که از این کشتی خارج و دچار طوفانهای سهمگین خواهند ش، زیرا نیروهای تازه نفسی مثل شهید حجی  این حرکت را به راحتی ادامه خواهند داد چون ناخدای این کشتی ولی امر مسلمین است که رابطه ی او با ملت ناگسستنی است و تا زمانی که این رابطه اعتقادی وجود دارد هیچ خطری این انقلاب را تهدید نخواهد کرد.
وی افزود: اگر کسی امروز در مقابل ولایت فقیه  قرار گیرد حتی اگر سوابق خوبی هم داشته باشد مانند کسی است که در مقابل معصومین قرار گرفته است و همان طلحه و زبیر زمان است.
امام جمعه قیدار اضافه کرد:انقلاب اسلامی مردمی بود و از مساجد و اماکن مذهبی شروع شد و باید گرامیداشت دهه فجر و جشن انقلاب هم با مدیریت و مشارکت پر شور و با شکوه مردم و با محورریت مساجد و اماکن مذهبی صورت بگیرد و مسئولان در این جهت مردم را کمک کنند و همراه با مردم در این مراسمات شرکت کنند.