اختلافات شخصی؛ انگیزه قتل در سجاس

رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: اختلافات شخصی سبب قتل یک خانم در شهر سجاس شد. به گزارش نسیم اشراق،سرهنگ جعفر رحمتی ظهار کرد: هفته گذشته طی مشاجره لفظی رخ داده بین دو همکار خانم در شهر سجاس شهرستان خدابنده، یکی از آنان بعد از بالا گرفتن درگیری با چاقوی فرد مهاجم از پا درآمد. این […]

رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: اختلافات شخصی سبب قتل یک خانم در شهر سجاس شد.

به گزارش نسیم اشراق،سرهنگ جعفر رحمتی ظهار کرد: هفته گذشته طی مشاجره لفظی رخ داده بین دو همکار خانم در شهر سجاس شهرستان خدابنده، یکی از آنان بعد از بالا گرفتن درگیری با چاقوی فرد مهاجم از پا درآمد.

این مسئول ادامه داد: پلیس بعد از اعلام مفقود شدن فردی وارد عمل شد و بعد از چندی کارآگاهان متوجه قتل شده و با بررسی‌های کارشناسی موفق به شناسایی قاتل شدند که این فرد بلافاصله بعد از دستگیری و با مشاهده ادله پلیس به قتل اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه اختلافات شخصی این دو خانم، انگیزه درگیری روز حادثه بوده است، افزود: بنا به اعترافات متهم به قتل، وی با مقتول برای صحبت قرار گذاشته است که درگیری در داخل خودرو بالا گرفته و فرد مهاجم با چاقو، همکار خود را از پای درآورده است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان با بیان اینکه متهم این پرونده دستگیر شده و به قتل اعتراف کرده است، تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود که هنگام مشاجره و دعوا از درگیری فیزیکی پرهیز کرده و خشم خود را کنترل کنند؛ چرا که عدم کنترل خشم و حل نکردن اختلافات در بلندمدت، عاملی برای ارتکاب بخشی از اشتباهات و جرایم است.