اجرای مانور لحظه ای در شرایط واقعی در خدابنده

رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده از اجرای مانور لحظه ای در شرایط واقعی توسط اکیپ امداد و نجات جاده ای در این شهرستان خبر داد.علی بیگدلی رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: مانور لحظه ای در شرایط واقعی توسط اکیپ امداد و نجات جاده ای شهرستان خدابنده […]

778764رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده از اجرای مانور لحظه ای در شرایط واقعی توسط اکیپ امداد و نجات جاده ای در این شهرستان خبر داد.علی بیگدلی رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: مانور لحظه ای در شرایط واقعی توسط اکیپ امداد و نجات جاده ای شهرستان خدابنده برگزار شد.

بیگدلی افزود: این مانور مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پژو واقع در 22 کیلومتری پایگاه دو تپه سفلی به سمت قیدار اجرا شد و اکیپ امداد و نجات جاده ای این شهرستان در کمتر از 10 دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده اظهار داشت: اکیپ امداد و نجات جاده ای دو تپه سفلی خدابنده پس از رعایت اصول و مراحل 12 گانه امداد و نجات در حوادث و سوانح جاده ای در مورد تثبیت خودروی تصادفی و رها سازی مصدومین اقدامات مطلوب و موثری را ارائه کردند.

بیگدلی خاطر نشان ساخت: پس از اجرای مانور و پایان عملیات این اکیپ در پایگاه دو تپه سفلی حضور یافتند و به بررسی نقاط قوت و ضعف عملیات امداد رسانی و جستجو و نجات در سوانح جاده ای در جمعیت هلال احمر شهرستان پرداختند.

این مسئول تصریح کرد: در این مانور دستگاه‌هایی از جمله هلال‌احمر، راه و شهرسازی، پلیس‌راه، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی آمادگی خود را در برابر حوادث به نمایش گذاشتند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت آمادگی اعضاء افزود: نهایت تلاش ما برای حضور به موقع در صحنه های حادثه می باشد و زمان برای انجام وظیفه، بسیار حساس است و نجات جان انسانها بستگی به چابکی و آمادگی جسمی و روحی افراد و تجهیزات پایگاه ها دارد و با در نظر گرفتن این امر مهم به وظایف خود عمل خواهیم کرد.