اجرای طرح هادی در 115 روستای خدابنده

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده گفت: طرح هادی از ابتدا تاکنون از تعداد ۱۸۲روستای بالای ۲۰ خانوار،در ۱۱۵ روستای خدابنده اجرا شده است.

علی محسنی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: طرح هادی از ابتدا تاکنون از تعداد ۱۸۲روستای بالای ۲۰ خانوار،در ۱۱۵ روستای خدابنده اجرا شده است که ۶۳ درصد شهرستان است و این میانگین در استان ۵۸ درصد و در کشور ۴۵ درصد است.

وی ادامه داد:طرح هادی در سالهای اجرایی ۱۴۰۰تا ۱۴۰۲ از اعتبارات سالهای ۹۹تا ۱۴۰۱ انجام شده است و در مجموع طرح هادی در ۴۴روستا به مبلغ ۲۰۳میلیون و ۳۷۲ریال اجرا و پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده به حوزه بازسازی و مسکن روستایی اشاره و بیان داشت: این بنیاد با ابلاغ تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ تاکنون و هم چنین با احتساب تسهیلات پرداختی ماقبل سال ۸۴ از بدو تاسیس بنیاد تاکنون از تعداد ۲۵هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی روستایی تعداد ۱۷هزار و ۶۰۰واحد مقاوم سازی شده است است که ۶۹ درصد کل واحدها را شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: میانگین مقاوم سازی در استان زنجان ۵۶ درصد و در کشور ۵۰ درصد است.

محسنی افزود: تسهیلات بلاعوض به محرومین طبق تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه پیرو ابلاغ 2هزار واحد مسکن محرومین به استان در سال ۹۹، ۵۸۴ واحد طبق سهمیه ابلاغی به شهرستان پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن خدابنده اشاره به آمار اجرای آسفالت معابر روستایی به تفکیک بخش سالهای ۱۳۹۹،۱۴۰۰،۱۴۰۱ کرد و گفت: در این سالها کل پروژه ۱۰۶ مورد بوده است و در بخشهای مرکزی ۳۴طرح،بخش بزینه رود ۲۹طرح،بخش سجاسرود ۲۲طرح،بخش افشار ۹طرح و بخش دوتپه ۱۲ طرح آسفالت ریزی با حجم کل عملیات به میزان 567/566متر مربع انجام شده است.