۵ محفل انس با قرآن در خدابنده برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده از حضور قاری مصری در ۵ محفل انس با قرآن این شهرستان در طول ماه رمضان خبر داد. علی ذوالقدر، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه خدابنده بااشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در این شهرستان، گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با مؤسسه دارالقرآن منعقد شده است، پنج […]

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده از حضور قاری مصری در ۵ محفل انس با قرآن این شهرستان در طول ماه رمضان خبر داد.

علی ذوالقدر، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه خدابنده بااشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در این شهرستان، گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با مؤسسه دارالقرآن منعقد شده است، پنج محفل انس با قرآن در مناطق مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سه محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاری مصری در حرم مطهر امامزاده قیدارنبی(ع) و امامزاده سیدابراهیم(ع) سجاس دایر خواهد بود که با توجه به مطالبات و درخواست‎های روستائیان و شهروندان تعداد این محافل افزایش خواهد یافت.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه خدابنده با اشاره به برپایی خیمه‎های معرفت در امامزاده قیدارنبی(ع) در طول ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: این خیمه‎ها در صورت تأمین اعتبارات لازم، دایر شده و به ارائه خدمات مشاوره به شهروندان خواهند پرداخت.

ذوالقدر عنوان کرد: به‌اجرا رسیدن بیشتر برنامه‎هایی که برای این ماه از سوی اوقاف شهرستان تدوین شده است، در گرو تأمین بودجه است که اگر این اعتبارات تأمین شود، به‌طور قطع بسیاری از برنامه‎ها تدوین و اجرا می‌شود.

وی در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از 110 نفر از مربیان طرح حفظ و فعالان قرآنی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: این افراد از بین گروهی از فعالان قرآنی انتخاب شده و قرار است که در طول ماه رمضان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.