حضور 3 روزه گروه پزشکان متخصص طرح مدد سازمان نظام پزشکی کشور در شهرستان خدابنده

حضور 3 روزه گروه پزشکان متخصص طرح مدد سازمان نظام پزشکی کشور در شهرستان خدابنده این گروه با ورود به شهرستان خدابنده در بیمارستان امیرالمؤمنین ( ع ) از سوی مسئولین استانی و محلی و جمعی از پزشکان مورد استقبال قرار گرفتند. مراسم استقبال که در محل سالن اجتماعات بیمارستان برگزار گردید.  دکتر بیگلری رئیس […]

حضور 3 روزه گروه پزشکان متخصص طرح مدد سازمان نظام پزشکی کشور در شهرستان خدابنده

این گروه با ورود به شهرستان خدابنده در بیمارستان امیرالمؤمنین ( ع ) از سوی مسئولین استانی و محلی و جمعی از پزشکان مورد استقبال قرار گرفتند. مراسم استقبال که در محل سالن اجتماعات بیمارستان برگزار گردید.

 دکتر بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ضمن خیرمقدم گویی از اقدام پسندیده پزشکان برای حضور در مناطق محروم و خدمت به مردم قدردانی کرد.

سپس دکتر بابایی رئیس دفتر نظام پزشکی استان زنجان با بیان موقعیت جغرافیایی ، پتانسیل و ویژگیهای شهرستان خدابنده در بخش های مختلف گردشگری ، زیارتی و … اظهار کرد : این شهرستان با داشتن 180 هزار نفر جمعیت ساکن ، دارای مردمانی متدین ، خونگرم ، نجیب و سخت کوش می باشد و                   افزود : شهرستان خدابنده به لحاظ داشتن پیشینه ی دیرین فرهنگی و علمی ، خاستگاه اندیشمندان و حکیمان بوده است.

ایشان با ذکر این نکته که شمیم عدالت در نظام سلامت به مشام می رسد اظهار کرد : این طرح پس از سالها انتظار و نگرانی با تلاشهای بی وقفه و برنامه ریزی خوب دولت تدبیر و امید به مرحله اجرا رسیده و امید و نشاط را در دلهای مردم بویژه قشر آسیب پذیر جامعه بوجود آورده است.

همچنین حجت الاسلام طالبی امام جمعه خدابنده ضمن خیرمقدم گویی ، حضور پزشکان متخصص برای خدمت به مردم شهرستان خدابنده را عمل نیک ، خداپسندانه و بسیار ارزشمند توصیف کرد.

آقای فتحی فرماندار شهرستان خدابنده دیگر سخنران این مراسم بود که علاوه بر خیرمقدم گویی ، پیام تشکر و سلام استاندار محترم زنجان و معاون محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری را ابلاغ نمود و با اشاره به موقعیت مناسب و ویژگیهای خوب این شهرستان ، از پزشکان در انتخاب شهرستان خدابنده برای خدمت که رضایتمندی خداوند را بدنبال خواهد داشت قدردانی نمود و برای هر گونه همکاری با عنایت به هماهنگی های قبلی اعلام آمادگی کردند.