دمای هوا زنجان افزایش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز آسمان استان ابری خواهد بود که تا عصر با وزش باد شدید همراه خواهد شد و این روند تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت گفت: دمای هوای زنجان افزایش می‌یابد.

به گزارش نسیم اشراق،ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در ارتفاعات و مناطق بادگیر احتمال رخداد کولاک برف نیز وجود خواهد داشت. طی امروز تا اواخر وقت چهارشنبه احتمال بارش‌های پراکنده برف در برخی مناطق وجود خواهد داشت گفت: همچنین، هوای سرد و یخبندان تا روز پنجشنبه همچنان در استان مستقر خواهد بود که در همین خصوص هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده است و از عصر پنجشنبه تا اوایل هفته آینده دمای هوا افزایش می‌یابد.

وی افزود: امروز آسمان استان ابری خواهد بود که تا عصر با وزش باد شدید همراه خواهد شد و این روند تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش یافته است و به دلیل وجود رطوبت و وزش باد دمای محسوس می‌تواند بسیار کمتر از میزان واقعی باشد.

محمدی افزود: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته فرودگاه زنجان با 10- درجه سلسیوس سردترین و گیلوان با 10.6 درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

وی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی هفت و صفر درجه، ابهر منفی هفت و منفی یک درجه، خرمدره منفی هشت و منفی یک درجه، آببر منفی ۲ و هفت درجه، قیدار منفی ۹ و منفی یک درجه، سلطانیه منفی هفت و صفر درجه و ماهنشان منفی ۶ و چهار درجه سانتیگراد گزارش شده است.