سرویسهای بهداشتی شهر قیدار جولانگاهی برای معتادان!

سرویسهای بهداشتی شهر قیدار جولانگاهی برای معتادان شده است و این امر عزم جدی مسئولان شهرداری را می‌طلبد.

به گزارش نسیم اشراق،سرویسهای بهداشتی شهر قیدار برای استفاده شهروندان و میهمانانی که گذرشان به این شهر می‌افتد تبدیل به معظل شده است.

شهروندان قیدار از نبود امکانات مناسب، تجهیز نبودن به آب گرم و نبود مایع دستشویی و هم چنین عدم نظافت سرویسهای بهداشتی این شهر گلایه دارند.

متاسفانه سرویسهای بهداشتی شهر قیدار جولانگاهی برای معتادان شده است و این امر عزم جدی مسئولان شهرداری را می‌طلبد که در جهت رفاه حال همشهریان و علی الخصوص میهمانان کاری انجام دهند.

رسیدگی به وضعیت نابسامان سرویسهای بهداشتی سطح شهر قیدار نمی‌شود و مسئولی هم در این زمینه پاسخگو نیست.یک سوال و آن اینکه آیا مدیریت شهری و شورای شهر قیدار در طول سالهای گذشته به وضعیت سرویسهای بهداشتی سطح این شهر تا به امروز رسیدگی کرده اند و مورد بازنگری واقع شده است؟

قصه هزاره معتادان متجاهر سطح شهر قیدار به کجا ختم خواهد شد؟ پارک شهر قیدار،سرویسهای بهداشتی سطح شهر به کجا چنین شتابان؟!مسئول کیست؟ آیا اقدامات انجام شده کافیست؟آیا ستاد مبارزه با مواد مخدر اقدام کرده است؟!

عدم نارضایتی مردم از اسفناک بودن مراکز سرویسهای بهداشتی شهر قیدار که این گونه حکایت دارد.

لذا مردم شهر قیدار خواستار رسیدگی شهرداری و شورای شهر به معضل سرویسهای بهداشتی هستند تا هر چه سریعتر اقدامی عاجز برای رفع این مشکل صورت پذیرد.