کشف 11 دستگاه وسایط نقلیه سرقتی در خدابنده

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده در نتیجه اجراي طرح زاجرات از کشف یک دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی با دستگيري 6 نفر سارق خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق،محسن غنیمتی،فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده در نتیجه اجراي طرح زاجرات از کشف یک دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی با دستگيري 6 نفر سارق خبر داد.

وی در اين باره بیان داشت : به منظور مبارزه با سرقت موتور سیکلت ،دستگيري سارقان و کشف سرقت ها، اجراي دومين مرحله از طرح (زاجرات)عملياتي مبارزه با سارقان موتورسيکلت با تشکيل اکيپي مجرب از ماموران پليس آگاهي و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت زني هدفمند در سطح حوزه استحفاظي به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده افزود: در اجراي اين طرح 6 سارق دستگير و تعداد 1دستگاه خودرو تندر ال 90 و 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.
وی ادامه داد: دستگیری 6 سارق و کشف 1 دستگاه خودرو تندر ال 90 و 10دستگاه موتورسیکلت مسروقه از نتایج اجرا ی این طرح است.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی 6 نفر متهم به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک امنيتي، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.