پرداخت 80 فقره وام خودکفايي به مددجويان خدابنده اي

سرپرست کميته امداد شهرستان خدابنده، از پرداخت 80 فقره وام خودکفايي و کارگشايي به مددجويان اين نهاد خبر داد.به گزارش ثبیر، غدير خلجي، با اشاره به رويکردهاي توانمندسازي کميته امداد در دهه چهارم خدمت‌رساني اين نهاد افزود: سالانه اقدامات بسياري در راستاي خودکفايي مددجويان و توانمندسازي آنها صورت مي‌گيرد. وی با ارائه گزارشي از اقدامات […]

سرپرست کميته امداد شهرستان خدابنده، از پرداخت 80 فقره وام خودکفايي و کارگشايي به مددجويان اين نهاد خبر داد.IMG22335132به گزارش ثبیر، غدير خلجي، با اشاره به رويکردهاي توانمندسازي کميته امداد در دهه چهارم خدمت‌رساني اين نهاد افزود: سالانه اقدامات بسياري در راستاي خودکفايي مددجويان و توانمندسازي آنها صورت مي‌گيرد.

وی با ارائه گزارشي از اقدامات واحد خودکفايي کميته امداد خدابنده طي سال‌جاري  اظهار داشت: دي ماه امسال 12 فقره وام خودکفايي و اشتغال به مددجويان خدابنده اي پرداخت شده و در اين راستا 510 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

سرپرست کميته امداد شهرستان خدابنده همچنين به پرداخت 68 فقره وام کارگشايي به مددجويان اين نهاد در دي ماه امسال اشاره کرد و گفت: اعتبار هزينه شده در اين زمينه 623 ميليون ريال است.

خلجی با بيان اينکه  80 فقره وام کارگشايي وخودکفايي به مددجويان خدابنده اي پرداخت شده است تاکید کرد: ميزان اعتبار هزينه شده براي پرداخت اين وام ها يک ميليارد و 133 ميليون ريال است.