زنجان ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری خارجی دارد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان این استان را دارای ظرفیت مناسب برای سرمایه‌گذاری خارجی دانست و گفت: این ظرفیت در بخش صنعتی و معدنی بسیار بیشتر از سایر ابعاد است. ثبیربه گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح شامگاه دوشنبه در دیدار تجار استان زنجان با سفیر چین در ایران با اشاره به حضور […]

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان این استان را دارای ظرفیت مناسب برای سرمایه‌گذاری خارجی دانست و گفت: این ظرفیت در بخش صنعتی و معدنی بسیار بیشتر از سایر ابعاد است.13910620000008_PhotoA

ثبیربه گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح شامگاه دوشنبه در دیدار تجار استان زنجان با سفیر چین در ایران با اشاره به حضور یک شرکت چینی در استان زنجان اظهار داشت: این شرکت در حال انجام دو پروژه فولادی در این استان است.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌‌های فولادی در حال احداث توسط شرکت چینی در زنجان مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفته است، اضافه کرد: پروژه دیگر این شرکت پیشرفت 40 درصدی دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان حجم سرمایه‌گذاری شرکت چینی در بخش فولاد را 250 میلیون دلار اعلام کرد.

این مسئول، زنجان را دارای ظرفیت مناسب سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: این ظرفیت در بخش صنعتی و معدنی بسیار بیشتر از سایر ابعاد است.

وی حضور هیئت چینی در استان زنجان را زمینه‌ساز ایجاد تحرک در بخش تجارت بین آنها دانست و ابراز امیدواری کرد که این اقدام مقدمه گسترش روابط را فراهم کند.

در این جلسه هیئت همراه سفیر چین با معرفی زمینه‌های فعالیت خود، بر آمادگی خود برای حضور فعال‌تر در استان زنجان تاکید کردند.

هیئت چینی نمایندگانی از شرکت‌های راه و ترابری و برق و الکترونیک داشت که اقدام به معرفی فعالیت‌های خود کردند.