فرماندار خدابنده:ابعادتعليم وتربيتي دوران دفاع مقدس براي دانش آموزان تبيين شود

به گزارش ثبیر،علي يوسفي اظهار کرد: پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي ضروري است. وي بر ضرورت گراميداشت ياد و خاطره شهدا به ويژه شهداي دفاع مقدس تاکيد کرد و افزود: ضروري است از جانبازان و ايثارگران تجليل و صورت گيرد. فرماندار خدابنده با اشاره به اينکه ياد و نام […]

به گزارش ثبیر،علي يوسفي اظهار کرد: پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي ضروري است.

وي بر ضرورت گراميداشت ياد و خاطره شهدا به ويژه شهداي دفاع مقدس تاکيد کرد و افزود: ضروري است از جانبازان و ايثارگران تجليل و صورت گيرد.

فرماندار خدابنده با اشاره به اينکه ياد و نام شهداي دفاع مقدس نبايد به هيچ عنوان از يادها و خاطرها زدوده شود، افزود: بلکه بايد روز به روز اين ارزش ها گسترده تر و فراگيرتر شود.

وي بر ضرورت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تاکيد کرد و گفت: بايد همه افراد جامعه در اين زمينه به وظيفه خود عمل کنند.

يوسفي با اشاره به اينکه بايد کوتاهي هاي انجام شده در حوزه دفاع مقدس جبران شودع خاطرنشان کرد: براي انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس بايد اقدامات لازم انجام شود.

وي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را از تاکيدات مقام معظم رهبري عنوان کرد و گفت: ترويج چنين فرهنگ عظيمي نياز به برنامه ريزي مناسب فرهنگي دارد.

فرماندار خدابنده بر ضرورت هرچه با شکوهتر برگزارشدن مراسمات و برنامه هاي هفته دفاع مقدس تاکيد کرد و گفت: دستگاه هاي اجرايي موظفند بطور جد در اين مسئله وارد شوند.

وي تقارن آغازسال تحصيلي را با هفته دفاع مقدس را يک فرصت بسيار مناسب دانست و يادآور شد: استفاده مطلوب از ابعاد تعليم و تربيتي دوران دفاع مقدس براي دانش آموزان ضروري است.