قله کشتی استان زنجان در تسخیر دانش آموزان خدابنده

دانش آموزان خدابنده در مسابقات کشتی مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول، با کسب مدال 8 طلا،6 نقره و 3 برنز به مقام قهرمانی رسیدند. به گزارش اشراق24،دانش آموزان خدابنده در مسابقات کشتی مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول، با کسب مدال 8 طلا،6 نقره و 3 برنز به مقام قهرمانی رسیدند. در این مسابقات […]

photo_2016-05-08_07-05-32دانش آموزان خدابنده در مسابقات کشتی مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول، با کسب مدال 8 طلا،6 نقره و 3 برنز به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش اشراق24،دانش آموزان خدابنده در مسابقات کشتی مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول، با کسب مدال 8 طلا،6 نقره و 3 برنز به مقام قهرمانی رسیدند.

در این مسابقات که با شرکت 14 تیم از ادارات آموزش وپرورش استان زنجان در دو رده سنی ابتدایی و متوسطه دوره اول در سالن کشتی شهر زنجان برگزار شد در دوره ابتدایی رامین قاسملو و مهدی قاسمی و رسول نظری مدال طلا، علیرضا مرادی، ابوالفضل محمدوردی و علی رجبی مدال نقره و امیرحسین غور قانلو مدال برنز کسب و به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

در دوره متوسطه اول سعید غلامی ، هادی خویینی،محمد محمدی، امیر حسین کثیرلو ومحمد خسروی  مدال طلا حمیدرضا رحیمی، محمدرضا مرتضوی، مسعود حسینی مدال نقره ، محمد صدرا محمدی و فرهاد ملکی مدال برنز و محمدرضا خلجی مقام چهارم را کسب و در مجموع با کسب 8 طلا، 6 نقره ،3 برنز ویک مقام چهارمی  به مقام قهرمانی استان زنجان دست یاقتند.

شایان ذکر است که مربیگری تیم را محمد ابراهیم رمضانی و مرتضی رجبی به سر پرستی رحمت اله عباسی وعلی اوسط بدرلو به عهده داشتند.