كشف شيشه و انواع موادمخدر در شهرستان خدابنده

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده از كشف 260 گرم شيشه و انواع موادمخدر و دستگيري 3 نفر در راستاي اجراي طرح پاكسازي خبر داد و گفت: اجرای طرح پاکسازی در سراسر استان برگزار می‌شود. به گزارش اشراق24،بهرام خلیلی اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح‌هاي  پاكسازي نقاط آلوده و با دريافت اخباري از باغداران حاشيه شهر مبني […]

1447666970فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده از كشف 260 گرم شيشه و انواع موادمخدر و دستگيري 3 نفر در راستاي اجراي طرح پاكسازي خبر داد و گفت: اجرای طرح پاکسازی در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش اشراق24،بهرام خلیلی اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح‌هاي  پاكسازي نقاط آلوده و با دريافت اخباري از باغداران حاشيه شهر مبني بر خريد و فروش مواد مخدر توسط افراد سابقه دار با احداث 2 آلونك در حاشيه دانشگاه پيام نور قيدار و تجمع معتادان موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با تشكيل 2 اكيپ پوششي به همراه ماموران يگان امداد شهرستان به محل اعزام و در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه موفق به دستگيري 2 نفر از توزيع كنندگان مواد مخدر شاخص و معروف شهر و يك نفر معتاد در آلونك شدند.

خليلي تصريح كرد: با دستگيري اين 2 نفر كه قبلا سابقه خريد و فروش مواد مخدر و ساير جرائم را دارند ماموران اقدام به بازرسي از آلونك و اطراف آن كردند كه در نهايت موفق به كشف 260 گرم انواع مواد مخدر از متهمان شدند.

وی ابراز کرد: در اين عمليات، پليس موفق به كشف 11.50 گرم شيشه ، 240 گرم ترياك ، 8 گرم گراس ، 2 گرم حشيش ، 5 عدد آلات و ادوات مصرف مواد مخدر (پايپ و …) شده و در بازرسي از منزل يكي از متهمان 2 گرم ترياك و بسته‌هاي مخصوص بسته بندي مواد مخدر و پيمانه توزين مواد مخدر نيز كشف شد.

رئيس پليس خدابنده خاطر نشان كرد: يك دستگاه سواري پژو 206 و موتور سيكلت متعلق به متهمان توقيف و به پاركينگ منتقل شده و محل پاتوق توزيع كنندگان و آلونكها توسط ماموران انتظامي تخريب و پاكسازي و متهمان با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

منبع:موج رسا